Wpis z mikrobloga

cześć,
mam taki problem z padem od xbox series x, po wciśnięcu przycisku "X" nie zawsze on puszcza, tak jakby coś go wieszało na sekunde i dopiero puści, albo trzeba lekko docisnąć i puści.\
miał ktoś z was taki problem? kwalifikuje się to na serwis gwarancyjny?
jeżeli kupiłem konsole z rtv euro agd to gdzie lepiej reklamacja, sklep czy odrazu Microsoft?
#xbox #xboxseriesx
  • 7
@skeeto666: dużo osób ma problemy z tymi nowymi padami, mi przycisk X czasami nie załapie i musze dwa razy go wciskać by załapał. to samo z Y zauważyłem to w fifę czasami po naciśnięciu Y nic się nie dzieje, poczekam jeszcze ze trzy miesiące i tez wysyłam reklamacje , może do tego czasu coś poprawią.
@skeeto666: reklamacja z tytułu rękojmii do sprzedawcy wciąż lepiej chroni konsumenta w Polsce niż gwarancja.
Sklep i tak to przekaże do serwisu MS ale ma 14 dni na udzielenie Ci odpowiedzi.
Jako konsument mozesz wybrać czy chcesz wymianę na nowy, zwrot kasy lub obniżenie ceny.
Za pierwszym razem zapewne dostaniesz nowego pada lub naprawionego w zależności od tego co się sprzedawcy opłaci.

Ale potem jest ciekawiej:
Jeśli w trakcie trwania okresu