Wpis z mikrobloga

jestem pod wrażeniem jak bardzo zmarnowanym potencjałem jest #dualshock4 XD żadna gra w którą grałem nie używała żyroskopu do celowania (chodzi mi o takie lekkie poprawki a nie całkowite celowanie zamiast gałki), głośnik bardzo okazjonalnie a touchpad to po prostu zajebiście duży select z ps3/2/1
szkoda bo to naprawdę fajny pad
#ps4
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Papaj7312: brak gyro aim chociażby w grach first party to żenada.

Btw, miło widzieć, że w Cuszimie z touchpada zrobiono 4 przyciski. Taki drugi dpad.
  • Odpowiedz
@Papaj7312: Całkowite celowanie żyroskopem jest bez sensu, jak wyobrażasz sobie odwrócić się o 180 stopni? Co do touchpada to najlepsze zastosowanie jakie widziałem jest w Days Gone, daje natychmiastowe przejście do rożnych części menu gry w zależności jak przejedziemy paluchem po nim (mapa/umiejętności/ekwipunek/zadania). Szkoda że inne gry tego nie implementują.
  • Odpowiedz
@Papaj7312: A, zle przeczytalem. No to w Days Gone chyba to jest, i nawet chwalili w recenzjach (chyba ze to gry pomyliłem, bo grałem w DG i nie używałem tego). Natomiast oczywiscie masz racje. Szkoda ze nawet exy Sony nie wykorzystują jego mozliwosci. Mam nadzieje ze z Dual Sensem bedzie lepiej.
  • Odpowiedz
@Papaj7312: w Elite Dangerous gyro używasz do rozglądania się w kabinie, tego mi brakuje w ED na iksa. Z wszystkich gier tylko tego xD z dual sensem będzie bardzo podobnie bo po co się trudzić z implementacją jak gracze i tak pobiegną z 60$ w zębach, żeby kupić reskin gry sprzed kilku lat.
  • Odpowiedz