Wpis z mikrobloga

@Goodie_pl: czemu macie wiadomości wysyłane do Was przez kontakt w dupie i na nie nie odpisujecie? Oraz odrzucacie prawidłowe transakcje jak przekraczają kwotę ~1000zł?
  • Odpowiedz
@nowik: Skrzynka kontakt@goodie.pl sprawdzana jest regularnie. W związku z dużą liczbą pytań i zgłoszeń odpowiedź może zostać udzielona w ciągu 30 dni roboczych. Prosimy o cierpliwość i sprawdzenie folderu SPAM oraz INNE. Powodów braku uznania cashback przez sklep jest kilka: może to być oglądanie wcześniej produktu i w trakcie zakupu pojawienie się jego reklamy z innej platformy, wtedy zakup zostaje przypisany przez sklep do jej źródła, nie do goodie, często są
  • Odpowiedz
@Goodie_pl: BULLSHIT. Praktycznie za każdym razem gdy zakup jest na większą kwotę to nie jest naliczane to przez Waszą stronę i muszę zgłaszać reklamację. Za każdym razem jak robię zakupy robię to W TEN SAM sposób. Kwoty mniejsze niż 100zł zapisują się poprawnie i od razu. Na reklamacje transakcji powyżej kwoty 6000zł czekałem ~PÓŁ ROKU! Oczywiście - odrzucona. I to dopiero jak ktoś Kupowana w ten sam sposób jak zawsze. Jak
  • Odpowiedz
@nowik: Niestety w sytuacji, gdy sklep odrzuca daną transakcję, nie możemy już nic więcej zrobić. Sklep nie powiązał jej z goodie i nie otrzymujemy cashbacku, który następnie moglibyśmy wypłacić użytkownikowi. Możesz spróbować przesłać nagranie z robienia zakupów lub zapisywać screeny potwierdzenia, że towar nie został zwrócony.
  • Odpowiedz