Wpis z mikrobloga

Jak wiecie irytują mnie aktualizacje w #cyberpunk2077 pisalem o tym w poprzednim wpisie.
Mam internet 20 Mb/s wiec poszedłem za radą @matteo_moravietzky @jaxon: zainwestować w lepszy internet - mamy 2020 rok, samuraju. (https://www.wykop.pl/wpis/54194469/#comment-192274539)
Wiec dzwonię ochoczo to #multimedia bo obecnie płace z TV 110 zł, a na ich stronie po wpisaniu adresu sam internet 150 Mb/s kosztuje 44,99 zł. Pomyślałem po co mi TV i tak nie oglądam wiec chce sam internet.
No i wtedy przygoda się zaczyna.
Po wciśnięciu „1”, „3” podaniu numeru buta długości... i mojego numeru abonenta mówię: „witam z chciałbym zrezygnować z dotychczasowych usług, ale wykupić nową czyli internet 150 Mb za oferowaną kwotę na stronie” po czym Pani informuje mnie:
P. -mogę panu zaoferować tą usługę za 65 zł.
J. -Dlaczego? Na stronie jest wyraźnie napisane 49,99 zł.
P. -Ale to oferta dla nowych abonentów.
J. -Czyli obecny klient ma drożej?
P. -Prosze chwile poczekać na linii.
W tym monecie następuje cisza, po minucie uruchomiona jest muzyka, a następnie zerwane połączenie.
Wiec dzwonię ponownie. Po informacji o danych osobowych bla bla bla wybraniu na klawiaturze numerków odzywa się kolejna Pani. Nauczony już doświadczeniem mówię:
J: -Dzień dobry z tej strony anon może na wstępie podam od razu numer klienta.
P: -Dzień dobry proszę
Po czym od poczatku mówię co mnie interesuje. Na to miła Pani, że przełączy mnie do innego działu. Ja, że OK i słucham muzyki, wtedy odbiera jakis Pan:
P: -Dzień dobry w czym mogę pomóc?
Ja standardowo, że nie chcę tego co mam tylko internet bla bla bla, po czym ten Pan:
P: -ale ja nie mogę pomóc bo rozmawia Pan z działem technicznym.
J:- Proszę wiec mnie połączyć z odpowiednim działem.
„Muzyk”
Pani: - w czym mogę pomóc?
J: - chce zrezygnować z dotychczasowy usług i wykupić sam internet
P: - mogę zaproponować Panu taką usługę za 75 zł
J: - ale przed chwilą Pani koleżanka proponowała mi na 65 zł, a na stronie jest za 44,99
P: - To ja przełączę Pana do innego działu
„Muzyka” przez 40 min bez informacji który jestem w kolejce. I się rozłaczam.
Dzwonię ponownie ()

Standardowa procedura i odzywa się Pani:
P: - w czym mogę pomoc
J: - zanim Pani mnie przełączy do innego działu proszę powiedzieć jaki to dział i jaki jest do niego numer telefonu
P: - co się stało? W czym mogę pomóc?
No i ja to samo po czym ona:
P: - przełęcze Pana do innego działu
J: - halo, halo jest pani tam?
P: - tak słucham
J: - jaki to dział?
P: - dział rezygnacji z umowy
J: - ale tam nikt nie odbiera proszę wskazać numer tel.
P: - ten dział nie ma numeru
Po moich pytaniach dowiedziałem się, że czas oczekiwania nieznany, Pani mnie połączyła poczekałem 50 min i się rozłaczylem.
Poddaje się. Ide do placówki.
#multimedia #cyberpunk2077 #vectra #callcenter
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jaxon: wejdź sobie na jakies fora dla telewizyjnych cebulakow (forum.mediaswiat czy jakoś tak), tam często są tematy odnośnie najlepszej oferty „utrzymaniowej” u danego operatora.Następnie dzwonisz, mówisz ze chcesz zerwać umowę i czekasz, aż trafisz na konsultanta, który się złamie i zaproponuje Ci dana ofertę utrzymaniowa. Możesz tez zagrać w otwarte karty i powiedzieć dokładnie to, czego chcesz - jest duża szansa, ze koleś się przestanie z Toba bawić jak mu
  • Odpowiedz
  • 0
@jaxon Miesiąc karencji jest jak zupełnie zerwiesz umowe i będziesz chciał wziąć na nowo. Co do jakości usługi to nie wiem kiedy amebiaki zrozumiecie że #!$%@? działanie neta u was nie znaczy że budynek obok musi być tak samo (°°
  • Odpowiedz