Wpis z mikrobloga

Mirki, taka sytuacja, Uber Eats nie chce zwrócić kasy za niekompletne zamówienie i winę zwala na restaurację, gdzie pracują hindusi i dogadać się nijak, powtarzają tylko łamanym polskim kilka zdań. Spotkał się ktos z czymś takim? Jak dla mnie to po prostu tak się nie robi z klientami (i uber eatsa i restauracji). Podejścia do klienta nie mają zbyt dobrego, zwróciliby hajs, dali zniżkę na następne zamówienie, cokolwiek. Nie i już. Pierwszy raz się spotykam z tak słabą obsługą klienta.
#ubereats #cebula
babajaro - Mirki, taka sytuacja, Uber Eats nie chce zwrócić kasy za niekompletne zamó...

źródło: comment_1607699252Lhpo5ZE9ite08xdYYxQ580.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • 0
@Curus_Bachleda ok, możliwe, dlatego pytam. Ale czy uber nie odpowiada w żadnym stopniu za to, co jest na ich stronie? Czy ja mam się użerać z restauracją? Dostałem info, że restauracja już zmieniła opis, no i co z tego, skoro moje zamówienie jest niekompletne :) czyli jednak uber chce, żeby na ich stronie menu było takie, jak jest w rzeczywistości.
  • Odpowiedz
  • 0
@Curus_Bachleda napisali, że usunięte został błedny opis z opisu dania, czyli jednak był błąd, do którego się przyznała i restauracja i uber eats, że taki się pojawil. Czyli blad jest ale mamy Cie w pompie drogi klienci.
  • Odpowiedz