Wpis z mikrobloga

Chinczyk na ali, dał mi jakiś lewy nr. trackingowy inpost, na ich stronie jest napisane, że przesyłka dostarczona ale nie wiadomo na jaki adres. Ja niczego nie dostałem, założyłem spór. Chińczyk napisał, że wysłał paczkę i dał mi nowy inny nr. tym razem legitny. Anulować disputę? #aliexpress
  • 4
@Paciulok: Możesz anulować i w czasie ochrony założyć kolejne dispute. Skoro na paczkomat to był ASS, a w tych zamówieniach z automatu się skraca czas ochrony, jak dobrze pamiętam to masz 15 dni od dnia doręczenia )nie potwierdzenia doręczenia).
Inpost ale nie paczkomat, chińczyk zmienił nr trackingowy na ali, support to widzi, że był nr zmieniony? Teraz to wygląda tak jakbym bezpodstawnie założył ten spór bo nr trackingowy jest teraz na ali poprawny i z adresem a przedtem jakiś chyba do paczkomatu (pl nieznany) 520000012593578046267679