Wpis z mikrobloga

@Nickczemnik poszedłem tam za poleceniem kolegi dlatego też nie prześwietliłem ich za mocno.

Po pierwsze umawiają więcej aut niż mogą zrobić. Mają tylko czas na wrzucenie instalacji pod maskę "jako tako" i mają nadzieję że wszystko zadziała. Nie mają czasu na porządną regulację, na ustalenie z klientem wielkości butli ani umiejscowienia przełącznika.

Zakładali mi instalację STAG której nie potrafili po sobie wyregulować. Zostawiałem im auto kilka razy, nie ruszyli go cały dzień
  • Odpowiedz
  • 0
@virtroy
@Pyritz

Wstępnie umówiłem się z primko gaz, lecz będzie to dla niego niemałym wyzwaniem. Nigdy nie wstawiał gazu do takiego auta, lecz to najmnieszy problem bo powiedzmy " auto to auto" kwestia dobrania podzespołów które doradza serwis. Jednak nawet i serwis ma problem z dobraniem butli, proponują 30L - butla ma być zamontowana pod autem co w każdym przypadku wiąże się z przeróbką tłumika końcowego. Jednakże tu gdzie mieszkam - w
  • Odpowiedz
  • 0
@virtroy teraz tłumik końcowy jest na środku a musi iść prawej lub lewej co wiąże się z przeróbką tłumika, pospawaniu kolanek itp. Outlander jak chyba każde w miarę nowe auto nie ma koła zapasowego. ( nawet żony civic viii ufo z 2007 roku nie ma) jest jakieś miejsce pod spodem na ten spray do koła, ładowarkę do auta itp ale wg mnie większą butla niż 20L by tam nie weszła. W tym
  • Odpowiedz