Wpis z mikrobloga

@wujekG: Podobnie, tylko 2 razy dzwonili. Ten drugi raz przepraszali za jakiegoś maila z pomyłka którego i tak nie dostałem wiec ¯\_(ツ)_/¯. Spokojnie czekać i nie panikować. Maila o akcesoriach dostałem z 2-3 godziny przed odebraniem paczki od nich przez kuriera. Taki system mają widać.
@wujekG: to samo, dzwonili raz zeby wepchnac gwarancje przedluzona, opłaciłem resztę kwoty i zmienił się status płatności na stronie z niedopłata na opłacono
pisałem i dzwoniłem do nich to generalnie gówno się dowiedziałem, raz piszą że konsole będą na 19 listopada a raz piszą że będą wysyłać 19 listopada - #!$%@? jakiś i tyle (ʘʘ)
@Harnold123: Mi koleś, jak dzwonił do mnie, to powiedział, że będą wysyłać tak samo jak xboxy, o ile ktoś nie da dupy. Nie śledziłem premiery xboxa. Jak ktoś kupował u nich, to niech odpowie czy dostał xklocka w dniu premiery od kuriera
@wujekG: do mnie dzisiaj ze sklepu stacjonarnego dzwonili że jutro wysyłka bo wybrałem dostawę do domu. Przedzwoń i się zapytaj. Ziomek dzwonił dzisiaj do nich i powiedzieli mu że jutro maja wysyłac potwierdzenia i konsole.
@wujekG: mam taki sam status tylko, że odbiór w sklepie wiec to chyba u nich normalne :).
Zamawiałem u nich także 3 akcesoria do PS5 tego samego dnia co konsole i do tej pory nie wysłali mimo, że w sklepach można kupić od ręki :D Obsługa 1 klasa nie ma co, na pewno nie jest to niemiecka jakość :D
Na profilu MM na Fb, na moje pytanie czy konsola będzie na