Wpis z mikrobloga

@DoktorVincent: wołaj i mnie jak się skończy. Będąc w RP arms miałem canika i xdm'a na stole i wybrałem xdma. Ale właściciel mówił że mieli 2-3 reklamacje iglic canika i nie było nigdy problemu.
Ja (ze swojej winy) uszkodziłem tylna płytkę w moim caniku, już po gwarancji. To jak zostało to załatwione powinno być wzorem dla każdej firmy sprzedającej jakikolwiek towar, od napisania maila o dostępność części do normalnego kupienia do dostania gratisowej części i drobnych gadżetów minęło 5dni (3robocze) i jeszcze dostałem zaproszenie na gratisowe skorzystanie ze strzelnicy w celu przetestowania czy wszystko gra. Wiele słyszałem słabych opinii nt. Magnum (wiem zresztą czemu i w
@Just666: @nemetrix: @Kotniepies: @aphroman0: rozmawiałem z dystrybutorem, z racji tego że wiedzieli, że sobie sam poradzę z wymianą to zaproponowali mi nową iglice, która otrzymam w przyszłym tygodniu pocztą, starej nie muszę oddawać. Ogólnie to taki układ bardzo mi pasuje, bo drugą opcją było zostawienie u nich pistoletu, który odeślą do naprawy, a ja go zobaczę pewnie dopiero na świętach.

Ten dystrybutor to Arsenał ze Świdnika

Teraz tylko