Wpis z mikrobloga

Siema mirki. Robiłem pierwszy raz zakup na #aliexpress, dodałem płatność #curve, adres etc i przeszedłem do realizacji klikając "Złóż zamówienie". Niestety, transakacja została "przerwana ze względów bezpieczeństwa, spróbuj ponownie później lub bez kodu". Wszystko OK, gdyby nie fakt, że płatność już poszła :/ Sporu nie mogę otworzyć, bo zamówienie stoi jako "zamknięty". Następne zamówienie poszły już normalnie, ale co z tym? Jak odzyskać pieniądze (tzn. gdzie konkretnie się zwrócić, bo standardowego sporu nie mogę zacząć)?
Czy oni zwrócą pieniądze, czy też może "reaktywują" zamówienie w oparciu o tą płatność? bo nie wiem czy jeszcze raz zamówić normalnie, a kasę zwrócą, czy skończę z dwoma egzemplarzami #kiciochpyta
  • 5
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@miloszy: dawno była płatność? Miałem przypadki, że płaciłem w sklepie, płatność była odrzucana a na koncie było obciążenie. Ale jeszcze tego samego dnia kasa wracała. Możesz też w aplikacji do tej transakcji skontaktować się z suportem Curve i to wyjaśnić.
Why has my order been closed because of security reasons?

All payments on AliExpress will go through a verification process. We might have discovered a risk and to protect your account we have automatically cancelled your order and payment. Your card will be temporarily blocked on our site/app.

In situations like this, some banks will decide to put your payment on hold. The money will be transferred back to your account, how