Aktywne Wpisy
Kam_sekwaw +244
Mieszkam od trzech lat w #niemcy. Pracuję jako kierowca autobusu. Miesięcznie ze wszystkim (nadgodziny, weekendy, dni świąteczne, dodatek nocny, premie itp.) śtednio zarabiam 2700 euro netto miesięcznie. Tydzień pracy to 37.5 godzin (związki walczą o 35 godzin). Urlop to 30 dni w roku (związki walczą o 34).
Za zwykła pracę po kursie, który można zrobić w 4 miesiące stać mnie na wynajem 40 m2 mieszkania, które znajduje się 30 minut komunikacją
Za zwykła pracę po kursie, który można zrobić w 4 miesiące stać mnie na wynajem 40 m2 mieszkania, które znajduje się 30 minut komunikacją
ohlalala +14
Czy może ktoś coś wie w temacie Polaroidów? Babcia znalazła na strychu stary Polaroid 2000, kupiłam do niego wkłady SX-70 i mam zamiar sprawdzić czy działają. Nie ma on wbudowanej lampy błyskowej, jest tylko takie podłużne wejście u góry i to pewnie tam ma być ona podłączona.
Z tego co widzę w necie, wszystkie wystawiane na sprzedaż egzemplarze są bez lampy, wydaje mi się to dziwne, bo tak naprawdę bez lampy to jak bez ręki, one były tak sprzedawane wtedy takie gołe?
Może ktoś wie jak się nazywa ten rodzaj wejścia?
I jakie lampy można tam dokupić? Mint Flash Bar 2? A może jakieś Polatronic 2 czy 5? Kompletnie się na tym nie znam, co chyba widać xd Nie wiem czy lampa która np pasuje do Polaroida 1000 czy sx-70 będzie tak samo pasowała.
Może ktoś wie coś więcej na temat tego modelu, np. nieco mnie zastanawia, dlaczego wszystkie modele w necie mają zielony spust migawki, a mój czerwony, niby pierdoła, ale dziwne xd Może podróbka? XD
Są tu jacyś pasjonaci?
#fotografiaanalogowa #polaroid
W ogóle na temat tego modelu nie ma informacji w necie, nawet na Wikipedii jak są wymienione po kolei modele Polaroidów, to do tego niema hiperłącza do oddzielnej strony xd
lampa błyskowa Polatronic.
Żarówki spaleniowe. Na zdjęciu wyżej masz jak wyglądała.
Nie pamiętam czy przepalone włókno wyzwalało następną, czy był przełącznik z tyłu.