Wpis z mikrobloga

@Pan_Gargamel: Niby tak, ale znalazłem coś takiego
tldr: gość kupił Pixela przez pośrednika do Polski, Pixel się zepsuł, Google powiedziało, że wyśle nowego, ale nie na adres mailbox.de. Powiedziało, że to ma być prywatny adres. Ostatecznie po groźbie pozwu i zgłoszeniu sprawy do jakiejś instytucji unijnej zwrócili część pieniędzy mówiąc, że robią wyjątek.
Podejście do klienta chyba średnie, miał ktoś jeszcze doświadczenia z gwarancją Googla?
@maqter9392: @pomarancza2137: na pepper ktoś powiedział że może będzie 22 października bo wtedy oficjalne case'y od google mają tam premierę. Takie wróżenie z fusów mimo wszystko. Jeśli to prawda to biorąc pod uwagę premierę w US: plucie Europie w twarz, że już nie wspomnę o Polsce
@maqter9392
hej, ja jestem tym kolesiem z Reddita :) Ostatecznie odzyskałem większość pieniędzy, ale cała sprawa ciągnęła się dosyć długo. W tym samym czasie próbowałem zamówić Pixela 3a z Google Stora na mailboxde, i wszystkie moje zamówienia zostały odrzucone. Udało się ostatecznie przez saturn.de, gdzie była identyczna promocja (Home Mini gratis).