Wpis z mikrobloga

@Dironixu: poleciał na gwarancje do serwisu. Chciałem spróbować rękojmii w MM, ale czytając ich regulamin to zrozumiałem, że muszę jechać do Elbląga, czyli ponad 200km ode mnie, bo stamtąd wysłali pada.
  • Odpowiedz
No to z gwarancją musiałbyś poczytać na stronie SONY. Znajomy oddał na rękojmie rok temu i po 14 dniach nie dostał odpowiedzi - jak odpowiedzieli mu, że czas liczą od otrzymania odpisał im paragrafem z kodeksu cywilnego i dostał zwrot kasy na konto( ͡° ͜ʖ ͡°) Kupił ps4 pro po podłączeniu okazało się, że z konsoli się kopci xd Tak czy siak mają czternaście dni na ustosunkowania się.
  • Odpowiedz
@Moskwianin: Z tego co widzę jest to firma logistyczna wynajmująca halę magazynową. Świadczenie usług dla firmy SONY Czyli obstawiam, że paczka zostanie stamtąd przetransportowana do serwisu głównego więc pewno Warszawa lub Niemcy. - napisz do nich osobnego maila i zapytaj gdzie jest aktualnie paczka. Masz prawo wiedzieć co się dzieje z twoim sprzętem.
  • Odpowiedz
@battles: Mają długi czas realizowania reklamacji. Po miesiącu od wysłania pada wysłali do mnie maila czy może być inny kolor bo nie maja danego obecnie na stanie. Po tym w miarę szybko przyszła paczka z drugim padem.
  • Odpowiedz
@battles: +/- 1 miesiąc, możesz ewentualnie dobijać się do supportu ale nie wiem czy coś ci więcej powiedzą
Edit: cały sprzęt wysyłają i naprawiają we Francji, może dlatego to tak długo trwa
  • Odpowiedz