Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mireczki, potrzebuję pomocy.

Zlecilem firmie znalezionej w internecie wykonanie tłumaczenia dokumentów.
Mailowo zostalem poinformowany o cenie za usluge (166.05zl) oraz tym, ze aby zatwierdzić zlecenie, musze dokonac płatności.
Poprosilem o dane konta w formacie bic/swift i iban, ponieważ platnosc będzie dokonania z banku z wielkiej Brytanii.
Zleceniobiorca podal mi dane konta i nowa cenę w walucie Euro (40 euro)
Z powodu problemów z aplikacja bankowa (tak mi się wydaje), nie mogłem wysłać środków w walucie Euro, program przyjmował tylko wartosc podana w PLN.
Zleciłem więc transfer na podane konto w walucie pln w wartości podanej w pierwszym mailu.
Dostałem maila zwrotnego, że ze względu na przelanie środków w walucie innej niż Euro, naraziłem ich na niekorzystne przewalutowanie.
Poprosiłem o podanie mi różnicy potrzebnej do uregulowania należności, aby mogli zrealizować umowę.
Dzisiaj otrzymałem wiadomość, że muszę dopłacić 180zl!
Co robić?

Mogę dołączyć zrzut wiadomości mailowych do wglądu, jeżeli potrzeba.

Dzieki za pomoc :)

#pomocy #oszukujo
  • 4
  • Odpowiedz
@kermitsl: No ja rozumiem, że tak napisali. Ale zapewne chodziło o to, że jak zapłaciłeś w złotówkach to po przewalutowaniu przelewu, żeby oni dostali 166,05zł to musiałbyś przelać 180zł. Dopytaj, a dopiero później się martw. :)
  • Odpowiedz