Wpis z mikrobloga

#banggood #paypal #dispute
Cześć. Kupiłem ładowarkę do smartfona na Banggood i dzisiaj do mnie dotarła, ale niestety po 5 minutach ładowania słychać było trzask i trup, umarła. Płaciłem przy użyciu PayPal, ale nigdy do tej pory nie miałem problemu i nie bawiłem się w kłótnie o zwrot hajsu. Nie potwierdziłem jeszcze odbioru przesyłki na Banggood. Jakie dokładnie kroki polecacie zrobić? Potwierdzić odbiór i zacząć pisać z supportem Banggood, czy od razu bez potwierdzenia otwierać spór na PayPal, czy może dopiero po potwierdzeniu?
Dzięki za pomoc :)
  • 5
@RavLBN: jak się nie dogadasz to masz dowód dla paypal. u mnie stanowi 50% procent bo na co drugie zgłoszenie i maile do bg nie odpisują (?). Po otworzeniu sporu na paypal zamieniaj od razu w roszczenie, u mnie do tej pory zawsze po kilku dniach akceptowali i zwracali pieniądze.