Wpis z mikrobloga

#wizzair
W lutym kupiłem bilety na lot w czerwcu.
W maju przez wirusa anulowali lot. Wybrałem zwrot gotówki i 21 05 dostałem mailem "zwrotną" fakturę.
Do dzisiaj hajsu na koncie nie ma. Ile czasu mija zanim oddają pieniądze?
  • 17
@kolo123
@aidil
Dzisiaj oddali hajs, tylko że w piątek przez stronę wizzair zgłosiłem skargę (zakładka skargi i pochwały - czy jakoś tak).
Wczoraj gość z obsługi napisał mejla, że wydał dyspozycję zwrotu i kasa będzie 7 do 10 dni roboczych
@pawelJG: ja juz raz pisalem i mi tylko odpowiedzieli zeby byc cierpliwym. Napisalem jakos tydzien temu po raz drugi i nadal czekam ale tym razem tak latwo nie odpuszcze. Najgorsze jest to, ze placilem przelewem, a nie karta i nie moge zrobic charge backu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@kolo123: napisałem tak:
21.05 otrzymałem na email fakturę elektroniczną 0802**** / WD za anulowany lot.
Do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu pieniędzy na konto.

odpisał gość to:
Szanowny Panie,

Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Uprzejmie informuję, że dokonałem zwrotu na oryginalną metodę płatności użytą w rezerwacji. Środki powinny wpłynąć na Pana konto w przeciągu 7 do 10 dni roboczych.

Z wyrazami szacunku,
Krzysztof B
*****
CUSTOMER SERVICE
@pawelJG: Napisałem 12.08 3 skargi - bo mam 3 rezerwacje - na jedną dostałem odpowiedź 14.08 abym podał dane do przelewu. Odpisałem, wspominając również o pozostałych 2 rezerwacjach, ale na tym kontakt się uciął, brak odpowiedzi i brak kasy póki co. Taka sama sytuacja z Ryanair, też mam tam 3 rezerwacje anulowane i też do tej pory brak kasy i odpowiedzi na skargi.