Aktywne Wpisy
Kapitalista777 +339
Z tą zmianą definicji gwałtu pędzimy w zawrotnym tempie w stronę Hiszpanii. Już wkrótce to ty będziesz musiał udowadniać, że miałeś zgodę, a nie kobieta, że została zgwałcona. W zeszłym tygodniu skierowanie prac do komisji poparły WSZYSTKIE partie w Sejmie.
A teraz was zastrzelę. Wiecie, że w Hiszpanii zakazany jest tzw. catcalling, czyli zaczepianie kobiet na ulicy czy np. gwizdanie na nie. I uwaga - dotąd było to wykroczenie, obecnie jest to
A teraz was zastrzelę. Wiecie, że w Hiszpanii zakazany jest tzw. catcalling, czyli zaczepianie kobiet na ulicy czy np. gwizdanie na nie. I uwaga - dotąd było to wykroczenie, obecnie jest to
DROBNY_PIJACZEK +23
W lutym kupiłem bilety na lot w czerwcu.
W maju przez wirusa anulowali lot. Wybrałem zwrot gotówki i 21 05 dostałem mailem "zwrotną" fakturę.
Do dzisiaj hajsu na koncie nie ma. Ile czasu mija zanim oddają pieniądze?
@aidil
Dzisiaj oddali hajs, tylko że w piątek przez stronę wizzair zgłosiłem skargę (zakładka skargi i pochwały - czy jakoś tak).
Wczoraj gość z obsługi napisał mejla, że wydał dyspozycję zwrotu i kasa będzie 7 do 10 dni roboczych
21.05 otrzymałem na email fakturę elektroniczną 0802**** / WD za anulowany lot.
Do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu pieniędzy na konto.
odpisał gość to:
Szanowny Panie,
Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.
Uprzejmie informuję, że dokonałem zwrotu na oryginalną metodę płatności użytą w rezerwacji. Środki powinny wpłynąć na Pana konto w przeciągu 7 do 10 dni roboczych.
Z wyrazami szacunku,
Krzysztof B*****
CUSTOMER SERVICE
logujesz sie na swoje konto, wybierasz "skarga" niżej anulowanie lotu przez covid zainicjowane przez wizzair, potem że chcesz odpowiedź. i w treści napisz kiedy otrzymałeś fakture zwrotną, podaj jej nr i że kasiory nie masz do teraz
odzyskaliście haj$y?