Będzie układane ( ͡°͜ʖ͡°) Nie ma jeszcze pinów do gąsienic ale i bez tego da radę gonić koty po mieszkaniu ( ͡º͜ʖ͡º) #lego i trochę #chwalesie bo człowiek cieszy się jak małe dziecko gdy w domu pojawia się nowy zestaw LEGO :D
@cv01axc8: Wstawaj wcześniej do pracy #pdk A tak serio to np takie 42093 nie jest za drogi a daje dużo możliwości:)
@tygrysekk: Chciałem zobaczyć jak wyglądają napędzane modele, no i gąsienice są fajne :D Potem myślę o 42110 i żeby przerobić go na wersję z zasilaniem, ale to daleka pieśń :)
@tygrysekk: 42093 też wpadnie do mnie za jakiś czas bo mam ochotę poukładać te alternatywne wersje (ʘ
@cv01axc8: 42093 kupiłem za 126 zl, a podobno super się to składa, do tego polecam szukać na olx w swojej okolicy, nowe lub uzywane, byle kompletne ( ͡°͜ʖ͡°)
@M_longer: a można 42095 sterować ze smartfona ?? jestem kompletnie zielony w PF w lego. Nie, to ostatni zestaw ze sterowaniem na podczerwień. Ze smartfona dałoby się go sterować po dodaniu elementu firmy trzeciej, Sbricka. Ale kosztuje więcej niż 42095, więc dla kogoś nowego w tym świecie mało opłacalne.
Sterowanie ze smartfona prosto z pudełka oferuje 42109, 42099, 42100 i 42114.
O co chodzi z tym Patrykiem 2073? Że on nie chce do freakow wejść bo podobno są takie brudy na niego, ludzie mają podobno pozapisywane na dyskach jakieś rzeczy że to była by największą orka w internecie? XD #famemma
#lego i trochę #chwalesie bo człowiek cieszy się jak małe dziecko gdy w domu pojawia się nowy zestaw LEGO :D
A tak serio to np takie 42093 nie jest za drogi a daje dużo możliwości:)
@tygrysekk: Chciałem zobaczyć jak wyglądają napędzane modele, no i gąsienice są fajne :D
Potem myślę o 42110 i żeby przerobić go na wersję z zasilaniem, ale to daleka pieśń :)
@tygrysekk: 42093 też wpadnie do mnie za jakiś czas bo mam ochotę poukładać te alternatywne wersje (ʘ
https://a.aliexpress.com/_dZmPY7X
@tygrysekk: To się streszczaj, bo za miesiąc spadnie z rowerka.
@Hugenot111: Z 42095 da się zrobić fajny traktor ;)