Wpis z mikrobloga

Próbuje zainstalować GCAM na redmi 4A. Jestem dość zielony w temacie rootów, flashów i innych -najpierw miałem bootloop, potemw wyniku jakiegoś błędu w trakcie instalacji magiska musiałem wrócić do początkowych ustawień i jedyne co mam z instrukcji to odblokowany bootloader. Czy ktoś przechodził przez to, ma jakąś sensowną instrukcję? Moja wersja androida to 7.2 czy dobrze rozumiem, że najpierw powinienem go zrootować do 10? Telefon i tak niedługo do wymiany więc mam trochę czasu żeby się pomęczyć, a chciałbym to przejść najpierw na starym telefonie przed robieniem czegoś takiego na nowym (bawię się w #astrofoto).
#xiaomi
  • 12
Moja wersja androida to 7.2 czy dobrze rozumiem, że najpierw powinienem go zrootować do 10?


@maltir: naczy to nie do konca tak dziala.
Masz system fabryczny z odblokowanym bootloaderem, czy cos na ten telefon instalowales, nie wiem miuipolska, jakis dziwny custom rom itp?

Twoj telefon przestal byc wspierany przez producenta na androidzie 7.x, oficjalnie nowszego systemu miec nie bedzie. Nieoficjalnie mozna instalowac rozne wynalazki i mozna to zrobic z odblokowanym bootloaderem
@PurpleHaze: tak mam fabryczny system, odblokowałem bootloader ale koniec końców nic tam nie zainstalowałem.

Jeśli chodzi o raport z camera probe to będzie w komentarzu a tutaj screen z wersją systemu itp.

Myślę, że najpierw bym chciał spróbować tym sposobem z reddita, jednak nie mam pojęcia jak zabrać się za instalację tych paczek. Czy mam użyć do tego TRWP?

Jeśli to nie przyniesie rezultatu to chyba najpierw musiałbym postawić nowszą wersję
Pobierz maltir - @PurpleHaze: tak mam fabryczny system, odblokowałem bootloader ale koniec ko...
źródło: comment_1594765395nlCHPx93ddrFp2VhGVW3Ng.jpg
@maltir: i jak poszlo?
TWRP w twoim wypadku sluzy tylko do instalacji magiska, masz juz odblokowany bootaloder, magisk da ci dostep do roota.