Wpis z mikrobloga

Witam w moim garażu! Jakby to powiedział to klasyk ;) ostatnio pokazałem wam w jakim stanie był bagażnik. Dziś bierzemy się za robotę. Wywalamy blacharski szankiel. Podłoga w bagażniku jest zgrzewana, więc trzeba rozwiercić wiertarką zgrzewy. Ja do tego używam pneumatycznej rozwiertarki. Przy innej okazji wrzucę jej zdjęcie. Przydaje się także przecinak i młotek.

Poniżej wywalona lewa część podłogi. W bagażniku pozbyłem się także już prawie całkowicie powłoki lakierniczej.

Foto

Tutaj widok na to co zostało z prawej części podłogi.

Foto

Na zdjęciu poniżej widać wstawioną podstawkę pod akumulator. Sama podstawka była nowa. Należało tylko dorobić takie dwa "stopnie"(biały element w środku) Użyłem do tego gientarki. Foto wrzucę przy innej okazji.

Foto

Tutaj mamy widok po przechyleniu auta. Wyprzedzając pytanie to białe to mastyka. Ma ona za zadanie uszczelniające i ochronne. Z doświadczenia wiem, że nie można jej żałować przy pracy tego rodzaju.

Foto

Tu widok od tyłu

Foto

Podłoga wycięta z lewej strony. Mało co zostało ;)

Foto

Widok podłogi po wstawieniu od dołu

Foto

Widok na cały bagażnik. We wnęce koła łatka już jest wstawiona. Lewa strona tez już zrobiona. Na ścianie bagażnika widać zbiornik paliwa. Wnętrze pryśnięte zabezpieczeniem antykorozyjnym.

Foto

Zdjęcie pasa tylnego

Foto

Tak to wygląda po mastyce na łączeniach i pomalowaniu

Foto

Foto

#samochody #auta #samochodybonners #odnawiajzgarage
Pobierz Garage - Witam w moim garażu! Jakby to powiedział to klasyk ;) ostatnio pokazałem wam...
źródło: comment_twPXO157H32I7V6sG65pXmK9AuCvGrdB.jpg
  • 8
@boruss: Jeśli nie ogarniasz mechaniki to bardzo długa droga przed tobą. Najpierw musiałbyś się przyjąć jako zamiatacz w warsztacie o ile bez szkoły ktoś cię przyjmie. Potem przez kilka lat się uczyć, wtedy jak już będziesz umiał wykonać większość napraw samodzielnie i diagnozować usterki to już prosta droga - jeszcze tylko kilka lat blacharki i lakiernictwa i już możesz myśleć nad specjalizacją w restaurowaniu starych samochodów :) A no i po
@boruss: Przede wszystkim trzeba mieć umiejętności :P Nie no teoretycznie po samochodówce powinno się mieć umiejętności, ale teraz już nic w tych szkołach tak naprawdę nie uczą. Ludzie idą tam przebimbać zamiast uczyć się fachu. Każdy teraz chce być oczywiście managerem ;] Potrzebna jest dobra ręka do blacharki, spawania. Jakieś pojęcie o samochodach. Kup malucha i poćwicz :D Ja zajmuję się także naprawą zwykłych pojazdów, a klasyki to już pochodna tego.
@Maro88z: W tym przypadku trwało to około 4 miesięcy. Praca raczej z doskoku. W międzyczasie robiłem inne samochody. Czas zależny w dużej mierze od ustaleń z właścicielem. Jeżeli chodzi o stawkę to podliczam na oko po zakończeniu prac. Teoretycznie jedna roboczogodzina to 100zł, ale w przypadku takich prac jej nie stosuje ;) Części np kawałek podłogi z bagażnika około 600 zł, ale np ramka od reflektora około 1800 zł jeżeli ktoś
Pobierz Garage - @Maro88z: W tym przypadku trwało to około 4 miesięcy. Praca raczej z doskoku...
źródło: comment_a9oMJEnBUqaaSdyPgEF3IhGlcQvB3fwd.jpg