Wpis z mikrobloga

@Arekt: zawsze mnie to zastanawiało, ten helpdesk to jakaś konkretna praca? Przecież helpdesk może dotyczyć sprzętu, sieci bądź dowolnej aplikacji czy systemu. Skąd mamy wiedzieć o co pytasz?
  • Odpowiedz
helpdesk czego? bo wbrew pozorom to nie zawsze to samo, mzoesz ogarniac wszystko a mozesz ogarniac dlaczego Pani Zosi nie dziala komorka w SAP.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
jako pracownik helpdesku it powiem że jest to bardzo specyficzna i obszerna praca xD zależy oczywiście od firmy, ale u mnie "wsparcie" jest bardzo szeroko rozumiane
  • Odpowiedz
zacznij jak sporo osob- sciagnij sobie mssql server, sql server mgmt i porób coś. inne technologie oczywiście też (mysql, postgres), byś na studiach już coś wiedział.
  • Odpowiedz
@Arekt: jeśli chcesz pracować w administracji baz danych w przyszłości to wiadomo, wszelkiej maści SQLe. Jeśli będziesz szedł do pracy w helpdesku, to nie daj się wmanewrować w instalowanie ludziom adobe readera. Znajdź pracę, gdzie poza podłączaniem myszek będziesz mógł np. ułatwiać pracę innych poprzez skryptowanie czy głupie makra w excelu.
  • Odpowiedz
@Arekt: Według mnie bez żadnego doświadczenia ciężko ci będzie złapać cokolwiek innego niz helpdesk.. W ogóle bez szkoły nawet tu może być ciężko o jakimś korpo zapomnij. Najlepiej jakbyś wybrał się na studia zaoczne ze specjalizacją baz danych, a pracę w helpdesku znalazł i traktował ją jako źródło utrzymania + poznania jak działa IT. Międzyczasie szukasz pracy docelowej.
  • Odpowiedz