@jesper: jedyne co mogę polecić, to dobre udokumentowanie zdjęciami sprzętu przed wysyłką, żeby później w razie czego można było czym potwierdzić swoją rację :>
@jesper: A co dolega sprzętowi? Kiedyś odsyłałem 4 razy pod rząd netbooka Asus, pierw nie ładował baterii, potem wrócił i był rozjechany obraz na matrycy, wrócił i obraz był by ok, gdyby nie pojawiające się po ok. 5 minutach pasy na matrycy, potem okazało się, że bateria trzyma ok. 50 minut i znowu wysyłka ;> Raz wyrąbały zawiasy w jednym sprzęcie, chcieli odrzucić, ale zrobiłem zdjęcia na których było widać wadę
@kitkat82: eh, właśnie dlatego zwlekałem z wysłaniem sprzętu... Stresuje mnie ta cała procedura, w której być może jeszcze będę musiał walczyć o swoje mimo, że przez 24 miesiące to oni powinni mnie całować w trąbkę nawet gdy moim problemem jest wpięcie komputera do prądu. Po zakupie spostrzegłem, że obudowa nie jest dobrze spasowana w dwóch miejscach (pewnie nic z tym nie zrobią), teraz ramka matrycy odkleiła się po jednej stronie, mało
Muszę wysłać swoją maszynę na Asusowy serwis, mieliście z nimi doświadczenia? Jakieś rady/przestrogi?
#asus #laptop #komputer #komputery
@pietro137: Masz na myśli to http://www.wykop.pl/ramka/941907/serwis-gwarancyjny-asus-polska-odczucia-po-naprawie-laptopa/ ? Mało pochlebne :(
wysłać to i tak muszę, w końcu...