Wpis z mikrobloga

@Lampartini: można je praktycznie dowolnej ilości kupić dla giełdach i z rozbitków to popularny dosyć silnik ale jego osprzęt jest mocno Powiedziałbym taki sobie przede wszystkim problem z filterkiem przy turbosprężarce który dosyć często i łatwo się zapycha powodując zniszczenie turbiny bardzo wrażliwy na paliwo układ wtryskowy elektronika też nie jest najmocniejszą stroną tych silników jednak Największym problemem W przypadku mokrych fap-a DPF jest dodatek eloys. W mokrych fapach osad
  • Odpowiedz
@Lampartini: Jeśli mogę ci coś polecić Co znakomite silnik też z grupy psa to 2.0 HDI absolutna rewelacja spalanie na poziomie 6 l 6,5 faktycznie bezawaryjna jednostka bardzo oszczędna i spokojnie wytrzymująca setki tysięcy km. Więc jeśli mogę ci coś polecić to właśnie ten silnik z gamy psa jest montowany od 2008 roku w samochodach grupy efca Ford Peugeot Citroen niektórych Volvo. Ja swój mam od nowości auto ma już
  • Odpowiedz
@Lampartini: przesiadłem się z tego samochodu właśnie do Forda kugi ze względu na ten silnik 1,6 HDI. Z naprawdę dużym rozrzewnieniem wspominam tamten samochód który był na dobrą sprawę bez awaryjny No właśnie nie licząc wymiany wtryskiwaczy i turbiny którą trzeba było regenerować już po 200 000 km Pamiętaj tylko że kupując ten samochód wystrzegaj się zautomatyzowanych czy właściwie zrobotyzowanych skrzyni biegu typu dram za to pełnym poleceniem skrzyń w
  • Odpowiedz
@Lampartini: oczywiście do awarii sprężarki doszło w wyniku tego filterka o którym wspomniałem we wcześniejszym poście więc może to jednak jest przyczyna ja miałem wersję Exclusive z szerszymi fotelami dwoma podłokietnikami i pozostałymi rzeczami takimi jak właśnie to zawieszenie pneumatyczne i wspomnianym Ambilight podczas jazdy bardzo fajnie Działają te kierunkowe światła które naprawdę podążają za ruchami kierownicy a dzielona tylna szyba pozwala dostać się do wnętrza bagażnika bez konieczności otwierania
  • Odpowiedz