Wpis z mikrobloga

Manticore nie dostanie buffa, ponieważ statystycznie radzi sobie zbyt dobrze i grają nią tylko dobrzy gracze. Według WG to „robi sens”.


XDDDDDD
#wot
  • 20
  • Odpowiedz
@kexus512: tak szczerze to na Manticore jedyny buff który powinni zrobić to albo zmniejszyć przeładowanie działa albo zwiększyć alfę, tak aby DPM miała większy niż chociażby EBR.
  • Odpowiedz
@kexus512: przecież zawsze tak było. Ile to lat Maus i E100 był ruchany w dupsko brakiem jakichkolwiek buffów, bo WR miały większy niż Is7, który był niebo a ziemia w porównaniu do Niemców. No, ale Is7 przyciągał pół serwa i 3/4 zwierząt.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kubens95: Oczywiście. W końcu reklamowali go jako posiadający "działo okrętowe" więc powinno coś za tym iść. Nerf dla LT? A co ty jeszcze chcesz tam nerfić skoro zwykle LT kompletnie straciły jakikolwiek sens przez kołowce. Tylko tym ostatnim należy się.
  • Odpowiedz
@Thunderlane bitwy trwające 3-4 minuty to raczej nie jest zasługa HT czy TD. Lighty #!$%@?ły grę i taka prawda. Na open mapach grając wielkim czołgiem z artami nie masz życia. Jak moje game experience ma wyglądać tak, że nie jestem nic w stanie zrobić 150t jgpze100 bo 6 lightow i 3 arty to ja podziękuje.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kubens95: Nie lighty tylko kołowce psują grę. Na otwartych mapach z artami nie masz życia? No straszne, takich całkowicie otwartych map masz może że 2 czy 3, każda inna ma jakieś odizolowane miejsce.
  • Odpowiedz
@Kubens95: Przecież masa map w tej grze to tunele gdzie masz swoją bitwę i żaden light nie wchodzi ci w drogę, naprawdę nie masz co narzekać na to. Prawdziwie otwarte mapy to Malinówka i Prochorówka, może jeszcze Stepy. Reszta zawsze posiada jakieś osłonięte ścieżki. Zwykłe LT nie są problemem, są to najwyżej czołgi przeciętne. Nie mają praktycznie żadnej przewagi nad MT poza byciem trochę szybszym. Poza kołowcami które jako jedyne
  • Odpowiedz
@Thunderlane a wiesz na czym najłatwiej wbijało się linie frontu? Lighty. LT432 oraz ten Panhard francuski - to była kwintesencja gry gdy niemieckie 128mm nie przebijało w/w a te tańcowały wkoło niego jak #!$%@? studentki.
  • Odpowiedz
LT432 oraz ten Panhard francusk


@Kubens95: Jeden to kołowiec, a LT-432 to akurat jest wyjątek od reguły bo WG nie potrafi balansować premiumów i tworzą takie potworki od czasu do czasu. Zresztą co mnie obchodzi linia frontu która rządzi się swoimi zasadami (czytaj świat czołgów premium bo są lepsze), ja mówię o podstawowym trybie gry.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kubens95: I uważasz że tu lekkie są problemem a nie chieftainy i wszechobecne złoto? Co ty chcesz nerfić w takich potęgach jak np. niemieckie lekkie? To już jest jedna z najgorszych linii w grze z jedną z najgorszych 10, to samo brytyjskie lekkie - tam nie ma żadnego czołgu godnego uwagi. Amerykańskie lekkie? Duże, z gównodziałami, świecą się dość łatwo, są najwyżej przeciętne. Chińskie? To takie trochę mniejsze i gorsze
  • Odpowiedz
Ale lt ma o wiele większy wpływ na drużynę niż HT na większości map.


@Thunderlane @Kubens95: Nie. Ogarnięty lajt ma większy wpływ na wynik bitwy niż przeciętny ciężki, ale tylko na mapach dogodnych do grania lajtem, gdzie jednym ruchem pozbędziesz się defensywnej flanki. W 90% grające lajty to zwierzęta, które nie radzą sobie na otwartej mapie a co dopiero na miejskiej. Dlatego powtarzam, OGARNIĘTY lajt Ci zniszczy bitwę, już
  • Odpowiedz
@Nooser szybkosc bitwy jest raczej ustalona przez mobilność czołgów - prawie każdy gra czymś co ma max speed powiedzmy 45km/h. Gram w grę od 2011r, i pamietam czasy, gdzie pancerz coś znaczył (: Ale nadal twierdze, ze czas trwania bitew to kwestia mobilności wszystkich czołgów. Gold ma na to mniejszy wpływ.
Zgadzam się, że Chieftain #!$%@? grę na X. Tak samo jak 907, dawny t22-med, czy teraz EBR105 .
Waffentrager aut
  • Odpowiedz