Wpis z mikrobloga

Kilka miesięcy temu zamawiałem coś z mall.pl dopłaciłem za szybką wysyłkę ale produktu nie dostałem.

Infolinii nie ma, można sobie pisać maila i czekać, aż ktoś raczy odpisać. Produkt finalnie dostałem z dużym opóźnieniem, powiedziałem sobie, że to ostatni raz.

No niestety tak nie zrobiłem, i zamówiłem ponownie produkt w mall.pl - ekspres do kawy.

Oczywiście historia ta sama, produktu nie ma, po interwencji został wysłany. Przyszła paczka, otwieram a ekspres zniszczony, rysa i zdarty lakier.

Według mnie, ktoś go wcześniej odesłał i dostałem produkt zwracany przez inną osobę.

Skontaktowałem się z mall.pl, przysłałem do nich zdjęcia. Finalnie go odesłałem z odstąpieniem od umowy. Mall.pl migał się od rozwiązania sprawy ponad tydzień, mimo, że odebrali paczkę ode mnie wysłali mi kuriera z protokołem szkody (?). Finalnie stwierdzili, że ja uszkodziłem ekspres i obniżają jego cenę o 1/5.

Dobry pomysł na biznes. Odradzam, sklep krzak.
#mall
  • 1