Wpis z mikrobloga

@TwujKasztan: Model biznesowy oczywiście musi się firmie opłacać, czyli gracze powinni chcieć wpłacać na swoja grę.
Mnie nie podoba się sposób w jaki WG wymusza na graczach te wpłaty, bo konsekwencją takiego podejścia jest, że ciągle zmieniają grę w obszarach istotnych dla podstaw rozgrywki (przesadne zmiany w parametrach pojazdów), wprowadzania pojazdów z poza skali (czyli pieprzą o balansie, a w rzeczywistości celowo to rozwalają). Poza tym przyjmują jako standard (Pay to
Poza tym przyjmują jako standard (Pay to win, rebalans ratio = sztuczny dobór losowań) zasady oszukiwania graczy, czyli zamiast otwartości systemów losowań wprowadzają dobór pod kątem tego, którzy gracze płacą im więcej.


@KollA: czy Ty właśnie sugerujesz, że ktoś w WG ustawia wajchę w odpowiednią stronę biorąc po uwagę ile kto wpłacił do tej gry?
@TwujKasztan: Sami się do tego przyznali kiedyś, kiedy powiedzieli, że działamy w kierunku wypłaszczania winrate, to trzeba czytać ze zrozumieniem i oznacza to ni mniej ni więcej, że wypłaszczamy dla nie płacących.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KollA: zgadzam się z tobą że WR dąży do około 50% i są tak dobierane drużyny a raczej manipulowanie - nawet WG ma patent w USA w urzędzie patentowym, ale o osobach płacących to pierwsze słyszę. Możesz zapodać jakiś link. Bo sam jestem przykładem że nie masz racji, konto premium na 360 dni kupiłem gdzieś na początku kwietnia i WR ciągle mi spada do niedawna trochę ponad - wn8 1800 średnio.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@KollA: jak większość tutaj na EU. Proszę cię, cena złota jak i wszystkiego innego jest równa w całej Europie, no może trochę się różni, ale to jest mała różnica. Jak tak patrzę to specjalnie pojazdy innych graczy się nie różnią, żeby były w jakimś kamuflażu czy napisy czy cokolwiek innego. Powiem krótko teoria spiskowa, jak wiele w tej grze. Ale ta jest wg mnie jedna z najmniej prawdopodobnych.