Wpis z mikrobloga

@MartinoBlankuleto: Stąd że pakując kapitał krajowy w mniejsze samoloty krajowych linii lotniczych nie wyprowadzasz go na zewnątrz a wspierasz przedsiębiorce krajowego, który nie przędzie za dobrze w dobie holdu całej krajowej turystyki.

Mrija jest konstrukcją starą, nieefektywną w spalaniu jak na dzisiejsze standardy. Tak naprawdę służy tylko do przewozu obiektów które zwyczajnie nie pasują do innych konstrukcji, bo są za duże/mają niestandardowe wymiary (dajmy na to wały do elektrociepłowni, albo części dużych instalacji przemysłowych).

Spalanie AN-225 to w zależności od źródła 18-22 ton metrycznych paliwa na godzinę lotu. Dla porównania 747 spala go 10 ton, a 767 poniżej 7 ton. Oba samoloty są w stanie przewieźć 60-70% tego co Mrija (odsyłam do tabelki z Wikipedii, możesz sobie porównać fuel per tonne szybko w excelku
  • Odpowiedz
@Ogniwo_Paliwowe: Niedawny najszybszy transport towarów z Chin do Polski (Xi'an Sławków), trwał 11 dni. Środki ochrony osobistej są ciągle potrzebne, dlatego nie można tak długo czekać w obecnych warunkach

Ilość pomocy która przyleciała tym samolotem nie zaspokoi ułamka procenta obecnych potrzeb naszego kraju
Samoloty z maseczkami z Chin i Wietnamu latają od 26 marca, to nie był ani pierwszy, ani drugi, ani trzeci taki transport. Jeśli 7 mln masek to nie jest nawet ułamek procenta, to znaczy, że będzie nam potrzeba ich ponad miliard. Możesz podać źródło takich danych?

Nie musimy ich wynajmować i znowu możemy kapitałowo wesprzeć
  • Odpowiedz
@Artur-: przecież niektórym zrypanym wykopkom za uja nie dogodzi. Czego by nie zrobiono - będzie źle. Jakby wieźli pociągiem i maseczki byłyby za tydzień lub dwa - źle. Samolotem to zrobili - to znowu propaganda przecież xDDD

Powiem ci i tobie podobnym tak: spakuj walizy i zmień obywatelstwo.
  • Odpowiedz