Wpis z mikrobloga

W sumie śmiesznie, bo to tej pory #bolt miał mistrzowski marketing.

Za wszystkie dotychczasowe kampanie ich mega szanowałem, w skrócie:

- związana z dodawaniem przystanków (oznacz 2 osoby, jedna która lubi stopy a druga która powinna się dowiedzieć o nowej funkcji)
- Uber jeździ boltem (złośliwe ale ze smaczkiem),
- imiona psów ze schroniska które były kodem (pod publikę, ale w miarę ok),
- kod dla zmęczonych imprezą (wiligia? albo sylwester, kod brzmiał mniej więcej "djasd34k2hrn4k32", mocno śmieszkowo)
- wywieszenie baneru z Bankiem Żywności zamiast swojej reklamy
- zrób zdjęcie i pokaż jak bardzo cię nie ma na festiwalu (mega śmieszkowe xD)

Po czym dotknęli tematów polityczno-światopoglądowych i koncertowo #!$%@? cały wizerunek.
Ciekaw jestem jaki będzie następny ruch marketingu żeby się wybronić z rozkręcającej się gównoburzy xD


#afera #gownoburza
  • 1