Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Już mi się nawet pisać odechciewa. Najlepiej bo nawet pomoc na tej ich nowej stronie nie działa więc zero kontaktu z nimi
  • Odpowiedz
@djsun: tutaj w miare odpisuja, ale fakt że zarządzili sobie przenoszenie strony, które trwa w nieskończoność w okresie gdy trzeba było rozliczać już i tak przeterminowane zwroty z 11.11 na ktore mnostwo ludzi czeka, jest co najmniej niepowazny i frustrujacy.
  • Odpowiedz
@djsun: @Matti92: Z 11.11 jest taki problem, ze dopiero dostaliśmy kasę za Wasze transakcje. Beta działa już w sposób satysfakcjonujący, więc mogę potwierdzić, że w przyszłym tygodniu będzie to zweryfikowane. Przepraszam, że tyle to trwa.
  • Odpowiedz
@widmo82: Prosiliśmy i prosimy nadal :) beta@planetplus.com. Uwzględniamy Wasze sugestie, zaczynając choćby od tej ilości transakcji na stronie. Tryb ciemny który się pojawia bardzo często, też już w trakcie tworzenia.
@dziabonq: Za wszelkiego rodzaju zaległości bierzemy się od przyszłego tygodnia.
  • Odpowiedz