Wpis z mikrobloga

Od kilku miesięcy mam NASa WD My Cloud EX2. Od samego początku miałem z nim mniejsze i większe problemy. Na początku w ogóle nie mogłem się do niego zalogować przez explorer w Windowsie. Pomogło wgranie innej wersji oprogramowania. Były też jakieś mniejsze problemy, ale od ponad dwóch miesięcy mam problem z zalogowaniem się przez przeglądarkę. Pojawia się komunikat "Can't connect to MyCloudEX2Ultra". Znalazłem kilka wpisów, ludzie polecali wyłączyć i włączyć ponownie połączenie z chmurą w ustawieniach NASa, ponowne go uruchomienie i oczywiście przywrócenie do ustawień fabrycznych. Próbowałem chyba wszystkiego, niestety nie pomogło. Przez pierwsze kilka tygodni co kilka prób udawało mi się w końcu połączyć, jednak od ok. miesiąca już w ogóle nie mogę. Łączenie lokalnie przez Explorer i przewód działa. Zewnętrzne połączenia również działają - aplikacje i FTP. Jedynie przez przeglądarki nie mogę (testowałem różne). Logując się na konto przez mycloud.com pokazuje, że dysk jest offline. Support WD również nie potrafi mi pomóc. Najchętniej wywaliłbym ten złom do śmietnika, ale trochę szkoda kasy (,)
Macie jakiś pomysł jak to naprawić?
#nas #wd #mycloud
  • 4
@Frexor
Jeśli masz jakiś akrualnie nieużywany dysk to wyjmij dyski które tam masz, włóż nowy i spróbuj od zera.
O ile dobrze pamiętam to tam był jakiś loader i na pustym dysku przez web dało radę zrobić inicjalną konfigurację.
Oczywiście backup istniejących danych to podstawa i ponumeruj/opisz dyski przy wyjmowaniu który jest A i B.
Kiedyś mi się Qnap sypał w dziwny sposób, wyświetlał części stron do zarządznia itp. Pamięć flash była