Wpis z mikrobloga

@dam115: nie wiem po co firmy dokonują zmian na gorsze i na siłę chcą "uszczęśliwić" kogoś. rozumiem że zmiana logo ale strony i wszystkiego. to poważna zmiana i poważnie nakazująca mi się przesiąść na np. goodie . mam nadzieję że w ramach tego burdelu zapropobują jakieś promocje i cashbacki powiększone np. na zapisanie się do newslettera lub usługi. Tak mi się nie podoba obecnie co mam że naprawdę..... chyba ktoś im
@tomasz3: wiele serwisów zmienia całe strony i nie robią z tego halo, a taka stronka ja planetplus nawet w faq pisze list otwarty ze trzeba czekać i czekać. Goodie ma promke 15zł za pierwsza transakcję więc od wczoraj mam już tam 3 :P good job pp
chyba ktoś im taki burdel zrobił,były pracownik że musieli poprzestawiać a ten pracownik pewnie na Malcie wypoczywa z naszymi cashbackami


@tomasz3: Chętnie popracowalibyśmy na Malcie, tymczasem jednak operujemy w zimowej Warszawie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Największa zmiana miała miejsce nie na froncie, a w naszym wewnętrznym systemie. Przy tak potężnej ilości transakcji, jaką przetwarzamy na co dzień musieliśmy przebudować całość. Nie mogliśmy tego zrobić bez zmiany frontu.