Wpis z mikrobloga

@PaulStanley: a to jest to powolne auto z przednim napędem i tak sobie skręcające - a wyglądające na sportowe xD

Wygląd zupełnie nie przystaje do osiągów, między wspomnianym wyżej 350Z szczególnie revupem to naście klas jakości jak chodzi o prowadzenie
  • Odpowiedz
w zakrętach jest zdradliwe a nie takie sobie.


@PaulStanley: poszła by w las i zapolowałaby na dziki jakby mogła ( )

Ale to i tak dużo lepiej niż jakiś (TFU) golf, lub inny (TFU) nudny vag
  • Odpowiedz
@Atreyu: nie
jest za długie
za wysoko zawieszone i orginalnie na dość miękkim zawieszeniu
stoi na 16stkach
jakby mi się chciało bawić to bym kilka rzeczy zmienila ale nie widzę sensu bo napędu nie zmienię więc stoi na orginalnych
  • Odpowiedz
celica VII w zamyśle ma niewiele wspólnego z poprzednimi modelami, to miała być zajawka dla młodych chłopaczków szukających auta które wygląda szybciej i fajniej niż jeździ no i za małe pieniążki. nic dziwnego że ma napęd na przód


@PaulStanley: zasadniczo ma tak jak wszystkie nowożytne Celici, po definitywnym rozdzieleniu modelu Celica-Supra na dwie osobne nie mające wspólnej platformy linie modelowe, bo po pożegnaniu się z Suprą chyba tylko jedna generacja miała napęd na tył. Piszę z pamięci ale wydaje mi się że tak właśnie było

IV, V, VI (1985-1999) to też ośki, w dodatku dwie pierwsze z bazowym silnikiem 1.6 n/a bez żadnych VVTi i innych kombinacji, a ostatnia z 1.8 - wszystkie w okolicach stu koni. Powtarzam jeszcze raz komunikat: stukonne coupe. No ale były to lata 80'te i 90'te i jeszcze to tak nie raziło, były jednymi z
  • Odpowiedz
@Atreyu: otóż to, powiem szczerze ze w poprzednie nie zaglądam bo wizualnie mi się nie podobają, za to wiedziałam tyle że mają swoje gigachad wersje o których głównie słyszałam, i tu masz rację.

właśnie dlatego o tę sztukę dbam, jestem projektantem (nie samochodwym xD) i estetycznie to jeden z moich ulubionych projektów i w dodatku nie jest drogie i jezdzi fajnie - mogłoby fajniej, ale oko cieszy i komplementy można
  • Odpowiedz