Kiedy odbierasz #toyota #celica z renowacji i nawet lakiernicy spuszczają się nad twoim samochodem ze najbardziej zadbany model jaki widzieli ever, dbali aż do takiego stopnia ze trzymali tojotke pod kocykiem XDDDDD Czuje się dumna jak mama gęś XDDDDDD #chwalesie pic rel to ja XD
@dawidfranciszek: następny się #!$%@?ł do pojemności xDDDDD polecam wrócić do tego wpisu i przeczytać jeszcze raz ze zrozumieniem. a jak nie pomaga to końcowe komentarze.
@onmatopeja: Renowacja – odświeżenie, odnowienie. W przypadku budownictwa może dotyczyć elewacji budynku, dachu lub innego elementu. Czasem wyrażenie renowacja używane jest w odniesieniu do restauracji. https://pl.wikipedia.org/wiki/Renowacja
@Atreyu: nie jest za długie za wysoko zawieszone i orginalnie na dość miękkim zawieszeniu stoi na 16stkach jakby mi się chciało bawić to bym kilka rzeczy zmienila ale nie widzę sensu bo napędu nie zmienię więc stoi na orginalnych
celica VII w zamyśle ma niewiele wspólnego z poprzednimi modelami, to miała być zajawka dla młodych chłopaczków szukających auta które wygląda szybciej i fajniej niż jeździ no i za małe pieniążki. nic dziwnego że ma napęd na przód
@PaulStanley: zasadniczo ma tak jak wszystkie nowożytne Celici, po definitywnym rozdzieleniu modelu Celica-Supra na dwie osobne nie mające wspólnej platformy linie modelowe, bo po pożegnaniu się z Suprą chyba tylko jedna generacja miała napęd na tył. Piszę z pamięci ale wydaje mi się że tak właśnie było
IV, V, VI (1985-1999) to też ośki, w dodatku dwie pierwsze z bazowym silnikiem 1.6 n/a bez żadnych VVTi i innych kombinacji, a ostatnia z 1.8 - wszystkie w okolicach stu koni. Powtarzam jeszcze raz komunikat: stukonne coupe. No ale były to lata 80'te i 90'te i jeszcze to tak nie raziło, były jednymi z
@Atreyu: otóż to, powiem szczerze ze w poprzednie nie zaglądam bo wizualnie mi się nie podobają, za to wiedziałam tyle że mają swoje gigachad wersje o których głównie słyszałam, i tu masz rację.
właśnie dlatego o tę sztukę dbam, jestem projektantem (nie samochodwym xD) i estetycznie to jeden z moich ulubionych projektów i w dodatku nie jest drogie i jezdzi fajnie - mogłoby fajniej, ale oko cieszy i komplementy można
@Wielki_Czerwony_Smok: ale akurat silniki volvo maja sensowne oznaczenia. B5244S to jest po prostu benzyna, 5 cylindrów, 2,4 litra, 4 zawory na cylinder, wolnossąca
Czuje się dumna jak mama gęś XDDDDDD
#chwalesie pic rel to ja XD
źródło: comment_G7ZP14iDZft7ym2O2nAgiOjuaMLC0ZC0.jpg
Pobierzhttps://pl.wikipedia.org/wiki/Renowacja
Wygląd zupełnie nie przystaje do osiągów, między wspomnianym wyżej 350Z szczególnie revupem to naście klas jakości jak chodzi o prowadzenie
@PaulStanley: poszła by w las i zapolowałaby na dziki jakby mogła (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Ale to i tak dużo lepiej niż jakiś (TFU) golf, lub inny (TFU) nudny vag
jest za długie
za wysoko zawieszone i orginalnie na dość miękkim zawieszeniu
stoi na 16stkach
jakby mi się chciało bawić to bym kilka rzeczy zmienila ale nie widzę sensu bo napędu nie zmienię więc stoi na orginalnych
@PaulStanley: zasadniczo ma tak jak wszystkie nowożytne Celici, po definitywnym rozdzieleniu modelu Celica-Supra na dwie osobne nie mające wspólnej platformy linie modelowe, bo po pożegnaniu się z Suprą chyba tylko jedna generacja miała napęd na tył. Piszę z pamięci ale wydaje mi się że tak właśnie było
IV, V, VI (1985-1999) to też ośki, w dodatku dwie pierwsze z bazowym silnikiem 1.6 n/a bez żadnych VVTi i innych kombinacji, a ostatnia z 1.8 - wszystkie w okolicach stu koni. Powtarzam jeszcze raz komunikat: stukonne coupe. No ale były to lata 80'te i 90'te i jeszcze to tak nie raziło, były jednymi z
właśnie dlatego o tę sztukę dbam, jestem projektantem (nie samochodwym xD) i estetycznie to jeden z moich ulubionych projektów i w dodatku nie jest drogie i jezdzi fajnie - mogłoby fajniej, ale oko cieszy i komplementy można
źródło: comment_Rz4cU6ntHlwPDOfExXUS3YBi9qwatDlH.jpg
Pobierz