Wpis z mikrobloga

@ravelb: Mógłbyś mi napisać krok po kroku co zrobiłeś, że Ci naliczyło cashback przy zamówieniu z polskiej strony gearbest?
I czy przy zamówieniu z polskiej strony działa 24 miesięczna gwarancja?
  • Odpowiedz
@blantek: ale jak się zmienia "Country Website" na "Polska" to jest osobny koszyk w stosunku do "Global (English)", mimo to gwarancji nie będzie 24 miesięcznej?
  • Odpowiedz
sorry, teraz sprawdziłem to i był topcashback, mam nadzieję, że teraz przez PP tez naliczy. Może ktoś inny potwierdzi?
Poprostu przchodzisz przez PP do sklepu, z prawej strony masz wybór kraju, wybierasz Polskę i po przejściu wyszukujesz produkt. Czy działa gwarancja to naszczęście nie musiałem testować, wszędzie piszą, że tak i oprócz tego wysyłka w razie czego do magazynu w Polsce lub Hiszpani.
  • Odpowiedz
@ravelb: właśnie dostałem wcześniej informację, że wtedy nie nalicza cashbacku dlatego chciałem się upewnić ;/ a jednak wolę dostać cashback (teraz 10% na gearbest) niż 12 miesięcy więcej gwarancji
  • Odpowiedz
@janemba: nie ma gwarancji kupujac z chin. nie ma znaczenia czy uzywasz przetlumaczonej chinskiej strony na jezyk polski. uzyj wersji angielskiej i kup z planet plus - problem rozwiazany. a jak chcesz gwarancje to kup w polsce

i pamietaj plac paypalem, to daje 180dni na ewentualne reklamacje - nie myl z gwarancja. jej nie ma. kropka.
  • Odpowiedz