Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Witam wszystkich.
Anonim bo moje konto zna kilka osób a sprawa dość... wrażliwa. Zdaję sobie sprawę, że mogę wywołać gownoburze, jeśli tak się stanie zapraszam po popcorn.

W niedziele potwierdziłam testem ciążę, na szczęście jest to 2-3 tydzień. zMój piękny kraj kazałby mi urodzić niechciane dziecko (fakt z partnerem jesteśmy razem od 2lat, ale ja nadal studiuję). Na szczęście są dobry ludzie i organizacje do których można się zwrócić i otrzymać rozwiązanie. Nie było wahania, od zawsze wiedziałam, że jeśli zajdę to będzie aborcja albo aborcja ( ) Partner w pełni podziela moje zdanie.
Dziś dostałam informacje, że paczuszka wyszła i będę mieć ją w łapkach za 4-8dni, potem tylko 2dni "akcji" i po krzyku.
Aż mnie ciarki przechodzą, gdy myślę jak wiele młodych dziewczyn i kobiet nie ma wyjścia lub go nie zna i musi donosić niechcianą ciąże, a czasami pod presją społeczną zatrzymać dziecko.
Nie wyobrażam sobie tego szczególnie, że jestem we wczesnej ciąży a objawy już są dokuczliwe, bolesność piersi (są 2 rozmiary większe), ciągnięcie w podbrzuszu i wymioty prawie co rano.

Trzymajcie kciuki mirki jest 1% szans na to, że to tytanowy płód i przetrzyma. A wtedy już tylko schody( ͡° ͜ʖ ͡°)



Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
  • 67
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: O ile uznaje prawo do aborcji tak w tym przypadku ujęłaś to w taki sposób że zastanawiam się czy mówimy o ludzkim zarodku czy o jakimś tam psie.

Dziwny jest ten świat: nad szczeniaczkiem się co poniektórzy rozpływają a dziecko to by usunęli. I to nie względu na jakieś jego choroby bo to rozumiem. Ale z tytułu że "ups, wpadka się zdarzyła. Misiu zaradzimy coś na pasożyta? "

Bądź
  • Odpowiedz