Wpis z mikrobloga

@anonim1133: jestem klientem od wielu lat, mój pierwszy bank. Z czasem zaczęli brać opłaty okresowe za konto które zakładałem i było za darmo przez 3 lata. Obsługa to zazwyczaj tempe młode siksy które są bardzo leniwe. Za każdym razem jak jestem w Polsce to coś w którejś placówce się #!$%@?. Nie dawno w Rzeszowie chciałem wpłacić gotówkę na konto, siedziały dwie panie w kasach zajęte telefonami i oburzone że raczyłem im
@anonim1133: gówno nie bank, obsługa na skandalicznym poziomie, opłaty pojawiające się z dupy. Na stałe zrezygnowałem parę lat temu po tym, jak w placówce się babkom nie chciało klikać w komputer, żeby sprawdzić ofertę ("nooo boo jaaa nie wieeem, a kasi niee maa"), oraz - mimo zapewnień - nikt się ze mną potem już nie kontaktował.
Wyższa kultura #!$%@?. Ha tfu!
@anonim1133: Jak masz jakieś pytania odnośnie oferty firmowej to pisz PW. Przerwy techniczne (w bankowości internetowej) zdarzają się czasem w środku nocy. Ale to jak w każdym banku. Ja jestem jako klient też zadowolony, a korzystam z kilku banków.