Wpis z mikrobloga

#orange #tmobile #lte #internetmobilny
Cześć, zaczynam pracę zdalną i przerzuciłem się na internet mobilny. Mam niestety problem, ponieważ prędkość internetu co jakiś czas mocno spada lub połączenie się zrywa (czasami kilka sekund, czasami nie mogę się połączyć przez kilka minut). W czasie pracy korzystam z korporacyjnego vpn'a, remote desktop, dzwonię przez Skype, przeglądam strony. Internet udostępniam przez wifi z routera z kartą SIM. Próbowałem też z telefonów iPhone i Samsung przez kabel i przez wifi, próbowałem karty SIM od Orange i Tmobile. Objawy ciągle są te same - prędkość spada lub internetu nie ma wcale. W tym samym czasie zasięg na routerze/telefonie jest maksymalny.

Dodam, że dzieje się to w ścisłym centrum Warszawy.

Czy możliwe, że to wina lokalizacji? Za dużo urządzeń jednocześnie korzystających z internetu mobilnego w jednym miejscu?

Chciałem w niedługim czasie wziąć Internet mobilny dla firm, ale jeśli to ma tak działać to będę musiał wybrać coś innego...
  • 2
  • Odpowiedz
@OpelMajster: Siemanko, sprawdź przy pomocy skanera sieci WiFi jak jest u Ciebie z sieciami. Piszesz, że mieszkasz w centrum stolicy, to tych sieci możesz mieć wokół siebie dość dużo. Twój modem może nadawać na takim samym kanale co inne sieci, przez co sygnał może się zrywać. Poczytaj o swoim modemie czy nadaje WiFi z częstotliwością 5GHz i skorzystaj z niej a, dodatkowo przy użyciu skanera ustał kanał, który jest najmniej
  • Odpowiedz