Aktywne Wpisy
![ulan_mazowiecki](https://wykop.pl/cdn/c0834752/7af2dab73729232c1dc6ead9d706708cac26f1541f596a5e142a1b5eaa9341c9,q60.jpg)
ulan_mazowiecki +108
![mirko_anonim](https://wykop.pl/cdn/c0834752/321ea7dc2985c2bfbf21a6b5598af7c3220625c6954fbbc0a440b525befed626,q60.png)
mirko_anonim +4
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Eeechhh gdzie ja znajdę różową która:
- nie pali papierosów ani nie ćpie
- nie przesadza z alkoholem (może nie pić)
- nie ma kolczyka w nosie
- nie jest brudnopisem
- nie chce mieć dzieci ani zwierząt
- jest wegetarianką
- jest ateistką
- nie głosuje na konfę ani na pis
- nie wierzy w gusła i astrologię
- ma mgr lub doktorat
- lubi przynajmniej jedno z:
Eeechhh gdzie ja znajdę różową która:
- nie pali papierosów ani nie ćpie
- nie przesadza z alkoholem (może nie pić)
- nie ma kolczyka w nosie
- nie jest brudnopisem
- nie chce mieć dzieci ani zwierząt
- jest wegetarianką
- jest ateistką
- nie głosuje na konfę ani na pis
- nie wierzy w gusła i astrologię
- ma mgr lub doktorat
- lubi przynajmniej jedno z:
Też macie wrażenie, że w nowym Renault Range T jest coś nie tak z automatyczną skrzynią biegów? Bardzo późno redukuje biegi przed wzniesieniami, robi to dopiero jak ciężarówka zaczyna już zwalniać. Przykładowo ze Scanią o podobnej mocy nie było takich problemów.
Zwróciliście na to uwagę, czy tylko mi się wydaje, że jest coś nie tak?
Kolejna rzecz, która mnie dziwi to zastanawiająco mocne hamulce w Range T. Tam gdzie Scanią miałbym problem żeby wyhamować i trzeba było się wspomagać ręcznym + retarderem, to Range T można bez problemu opóźniać moment hamowania.