@Niuskul: nie ooisuj swojefo problemu tutaj tylko na PW, dzięki temu następna osoba z tym samym problemem #!$%@? znajdzie. I dobrze - szerzenie informacji to gówno.
@Waspin: w takim razie powiedz mi w jaki sposób uaktywnić vcore i framerate gpu, które tak jak widzisz na obrazku wskazują wartość 0. w msi afterburnerze vcore odczytywany jest prawidłowo, pluginy powrzucane gdzie się tylko da. ¯\_(ツ)_/¯
@Niuskul: robiłeś to: the MSIAfterburner.dll goes into your Appdata folder (%appdata% by default on Windows), inside the Rainmeter/Plugins folder. Then, you need to change your Skin via Edit Skin, and change all 3 [MeasureGPU*] functions after the [Variables]: the Plugin=MSIAfterburner.dll to Plugin=Plugins\*. That is to say, from
@Waspin: sory, dopiero teraz mogłem siąść do kompa po weekendzie. Mam tak (Plugin=Plugins\MSIAfterburner.dll) ustawione domyślnie na każdym measure w .ini od graph bara. i wszystko inne działa aby framerate i vcore nawalają. Próbowałem też inne wersje msiafterburner.dll dla x32 i x64, ale bez zmian, nieważne które. Zastanawia mnie też wartość 'sourceID=64 w vcore.
@Waspin: czyli te źródła to po przekonwertowaniu na decimal dają takie wartości, ok wyjaśnione, dzięki. Niestety ciągle nic. Po zmianie w .ini [MeasureVoltage] na [MeasureGPUVoltage] w rainmeterze zmieniła się wartość z 0.000 na '%1 v'. Pewnie ma to związek z [MeterGPUVoltage] gdzie jest linijka \Text="Vcore: %1 v"\.
@Niuskul: hehehe a to to już standard tego dziadostwa. Jak masz tekst podany w ten sposób to musisz zdefiniować %1 jako zmienną w miejscu, skąd on to zaciąga (poszukaj innych %1 w kodzie)
Byłem na wschodzie słońca na śnieżce, piękny to był widok. Muszę to powtórzyć kiedyś. Na zdjęciu moment wschodu słońca. #gory #sniezka #karkonosze #sudety
#rainmeter #pokazpulpit
the MSIAfterburner.dll goes into your Appdata folder (%appdata% by default on Windows), inside the Rainmeter/Plugins folder. Then, you need to change your Skin via Edit Skin, and change all 3 [MeasureGPU*] functions after the [Variables]: the Plugin=MSIAfterburner.dll to Plugin=Plugins\*. That is to say, from
[MeasureGPULoad]
ustawione domyślnie na każdym measure w .ini od graph bara. i wszystko inne działa aby framerate i vcore nawalają. Próbowałem też inne wersje msiafterburner.dll dla x32 i x64, ale bez zmian, nieważne które.
Zastanawia mnie też wartość 'sourceID=64 w vcore.