Wpis z mikrobloga

@rolson92: 2 linia; coz, ja robilem przez dlugi czas i najbardziej licza sie soft skillsy, przynajmniej w miejscach, w ktorych pracowalem. Teraz robie 2/3 i jest ok.

Techniczne balane pytania; jakies typu jakie komendy w CMD wpiszesz kiedy stanie sie X, czy umiesz w SCCM zrobic deployment albo silent install. Do pytan zrobisz jak #!$%@? klient bedzie mial #!$%@? laptop etc.

Jest to bardzo proste; u mnie sie nie przydala nigdy
@rolson92:

Active Directory (AD), Microsoft Exchange, Service Level Agreement (SLA), Key Performance Indicator (KPI), ITIL, jakiś system filtrowania emaili (np Clearswift Secure Email Gateway), Forefront Identity Manager (FIM), Cisco, PowerShell byłby na pewno na plus. Takie bzdety jak znajomość różnych systemów operacyjnych jak W7, W8, 8.1 czy 10 też warto wspomnieć, SCCM.

Do tego ważną kwestią są umiejętności rozwiązywania problemów (troubleshooting). Czyli powiedzmy pytanie typu:

Dzwoni do Ciebie klient, że nie
@rolson92: pierwsze interview z agencja czy rekruterami mow ze wszystko umiesz, wszystko wiesz, wszystko juz robiles.
Za to na nastepnym interview z pracodawca nigdy nie klam odnosnie swoich umiejetnosci.
U mnie na 2/3 linie pytania typu:

- Jak zresetowac keychain, jak uruchomic komputer w trybie bezpiecznym, jak uruchomic netboot.
- jak zresetowac SMC, a jak NVRAM
- co robisz gdy jakas aplikacja sie nie uruchamia (poprawna odpowiedz - po pierwsze logujesz