Wpis z mikrobloga

@Djengi: Robi, drogie ale i trwałe. Dlatego moga sobie pozwolic na gwarancje D2D. Ale wiekszosc klientow chciałaby pewnie Beko za pincet+ z gwarancja 10lat, dozywotnia rekojmia i zeby sam prezes przyjechał naprawic.
@mietkitfardy: W czasie gwarancji* nawet samsung naprawia u klienta, nawet wysyłać nie musisz: https://eu.community.samsung.com/t5/Sprz%C4%99t-gospodarstwa-domowego/Naprawy-gwarancyjne/td-p/552197

*tylko 10 letnia gwarancja na kompresor jest dość iluzoryczna, bo jak po 2 letnie gwarancji coś innego padnie, to trzeba samemu dostarczyć do serwisu samsunga w celu naprawy aby gwarancja na kompresor nie przepadła, ale tego nie jestem pewien

Aha i aby zachować gwarancje jeśli trzeba przełożyć drzwi na drugą stronę, też to trzeba autoryzowanemu serwisowi zlecić,