Wpis z mikrobloga

@splndid: nikt nie rezygnuje, a co najwyżej #!$%@? o tym w internecie. Zawsze w przypadku takich akcji miło jest czytać ten ból dupy troglodytów xD
  • Odpowiedz
@Joii: Troglodytami są tęczowi którzy nie widzą w tych wszystkich zmianach, tego że firmy chcą się wzbogacić na tym pride month.

Aleee nieee, oni to robią by pokazać sile tęczy xDD

Już nie wiem kto jest większym debilem. Ludzie którzy mówią że nie będą kupować przez zmiany loga, czy ci którzy próbuje te zmiany usprawiedliwiać i się z nimi zgadzają...
  • Odpowiedz
@Joii: Oooo typowy ”troglodyta” jest typowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie ważne po co to robią, nie ważne że manipulują, najważniejsze że inni mają ”bol dupy” i chcą to w jakimś stopniu zamanifestować by takie manipulacje nie miały miejsca.

Idź ty #!$%@? owieczko, nawet mi was nie żal, niech wami dalej manipulują i dalej niech wpychają te swoje koropo #!$%@? do waszych gardeł...
  • Odpowiedz
@Chlejus: Brawo jesteś jednym z nielicznych prawaków którzy twierdzą, że za tym wszystkim stoi pieniądz a nie CHĘĆ ZNISZCZENIA CYWILIZACJI I RODZINY PRZEZ ŚWIATOWE LEWACTWO. Progres.
  • Odpowiedz
@Chlejus: Troglodytami są tęczowi którzy nie widzą w tych wszystkich zmianach, tego że firmy chcą się wzbogacić na tym pride month.

No raczej charytatywnie tego nie robią. Gdyby ludzie tego nie kupowali to firmy by tego nie robiły. Skoro kapitalistyczne molochy czują koniunkturę to pewnie zrobiły rachunek strat i zysków.
Dla małego procenta populacji tego nie zrobili. W takim razie to jest marketing skierowany w równym stopniu dla ludzi, którzy nie
  • Odpowiedz