Wpis z mikrobloga

Dobry wieczór Mirki i Mirabelki.
#booking.com
Proszę o pomoc w danej sprawei (wujek Google nie pomaga).
Otóż pomiędzy 3, a 5 maja zarezerwowałem i opłaciłem z góry pobyt w hotelu w Hamburgu. Niestety nie mogłem dotrzeć tam 3 maja do godziny 19 (taka była wyznaczona najpóźniejsza godzina przybycia), więc nie zostałem zameldowany. OK, rozumiem, normalna sytuacja, znalazłem niedaleko drugi nocleg. Następnego dnia chciałem zameldować się w moim pierwszym hotelu, jednakże zostałem poinformowany, że moja rezerwacja została odwołana. Gdy próbowałem tłumaczyć, że wczoraj nie mogłem być ze względu na warunki losowe i, że chcę dzisiaj zostać na noc (za pokój, który miałem zapłacony z góry), to powiedzieli mi, że mają taki regulamin, że zameldowanie jest możliwe tylko do godziny 19 pierwszego dnia pobytu ... Oczywiście zwrotu nie dostałem. Wściekły zadzwoniłem do booking.com, że na jakiej podstawie moja cała rezerwacja zostaje odwołana, skoro tylko pierwszego dnia się nie pojawiłem, to dostałem odpowiedź, że nic nie są w stanie z tym zrobić. Zapytałem się więc, czy gdybym zarezerwował ten hotel na miesiąc i zapłacił 6000 zł, to czy przez to, że nie pojawiłbym się pierwszego dnia, to całe pieniądze by trafił szlag, to odpowiedział mi, że ... TAK.
Macie jakiś pomysł jak to ugryźć?
#podroze #booking #bookingcom
  • 4