Wpis z mikrobloga

Jestem młodszym programistą, ale dzisiaj pomagałem cioci w ogrodzie i odkryłem, że to moje powołanie. Chcę zostać ogrodnikiem, to byłoby idealne dodatkowe połączenie z pracą w IT. Czy ktoś z wykopków jest ogrodnikiem, jakie książki polecacie? Może jakieś kursy?
#ogrodnictwo
  • 13
  • Odpowiedz
ogłoszenie płatne
szukam ogrodnika zarobki 15k miesięcznie od zaraz
wymagania
wykształcenie wyższe
doświadczenie 3 lata na stanowisku kierowniczym
dynamiczność i przebojowość
gotowość do pracy w trybie 3 zmianowym
  • Odpowiedz
@Niewiemja: Ten gościu, którego wysłałeś mi kurs jest zajebisty.
Ciocia zamawiała dzisiaj tuje szmaragd i okazało się, że gościu, u którego zawsze zamawiała już tych tuji nie miał (w danym rozmiarze). Przyjechał inny i mówił, że jeździ cały dzień od rana do nocy i sprzedaje te tuje w tysiącach. Jedna tuja ok 20 zł. Może taka wąska specjalizacja byłaby dobrym biznesem.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@reeb: tuje to wąska specjalizacja? Przecież to hoduje każdy kto handluje drzewkami :P w mojej okolicy (skąd pochodzi ponad połowa "produkowanych" w Polsce róż) łatwiej jest kupić tuje niż róże :) ,
  • Odpowiedz
  • 1
@reeb najpierw to sobie wysiej bazylię i się nią opiekuj, wtedy zobacz czy to dla Ciebie. Zajawkę złapać szybko, gorzej z utrzymaniem tego.
  • Odpowiedz
@siodemkaxx: jest producentem, tak tuje nie robią się za darmo, ale wydaje mi się, że stosunek pieniędzy jaki trzeba w nie włożyć do ceny w jakiej się je sprzedaje jest bardzo korzystny.
  • Odpowiedz
@siodemkaxx: tak, przez pierwsze 3 lata nie ma żadnego zysku, ale też nie potrzebuję na razie pieniędzy a wiem, że całe życie się uczę i kiedyś mnie #!$%@? strzeli od siedzenia przed komputerem, a tak to bym sobie patrzył jak będą mi drzewka rosły i to takie połączenie jak nauka angielskiego i matematyki, bardzo dobry balans.
  • Odpowiedz