Czy a7r III ma autofocus porównywalny do DPAF z C200? Jeśli tak, to jakie szkło najlepiej by się do tego sprawdziło? Muszę wypożyczyć coś małego na B-Cam na Ronina-S, żeby się dobrze cięło z C200.
@sirrek: ah, no to pod względem AF A7R III będzie okej, nie jest tak naturalny jak DPAF ale blisko niego, szkła generalnie większość systemowych jest spoko, więc co potrzebujesz to bierz; gorzej z kolorami bo nad tym trochę posiedzisz
@sirrek: no to 16-35 f2.8 od Sony będzie najlepszym wyborem.
Natywne szkła od Sony i Zeissa mają najlepszy af. Pamiętaj by się pobawić szybkością/czułością w ustawieniach, zdecydowanie też one najlepiej sobie radzą na ludziach, twarzach i oczach (chociaż nie jestem pewien czy Eye af działa w video ale masz okazje sprawdzić).
A, no i najważniejsze. Pamiętaj ze dla A7R II oraz III najostrzejszym i natywnym trybem nagrywamia jest tryb aps-c (s35).
@sirrek: to nie używaj sloga tylko czegoś innego, mówisz że chcesz używać sloga przez external recorder? Bo internal na 8 bitach to nie ma sensu przecież.
Przypominam, że Iran to ruskie pachołki. Izrael jest jaki jest, ale jest naszym sojusznikiem i sojusznikiem USA. Kibicowanie w tym sporze Iranowi jest zdradą stanu i byciem pożytecznym idiotą xDDDD
#filmmaking #kameraboners #filmowanie
@sorek
Natywne szkła od Sony i Zeissa mają najlepszy af. Pamiętaj by się pobawić szybkością/czułością w ustawieniach, zdecydowanie też one najlepiej sobie radzą na ludziach, twarzach i oczach (chociaż nie jestem pewien czy Eye af działa w video ale masz okazje sprawdzić).
A, no i najważniejsze. Pamiętaj ze dla A7R II oraz III najostrzejszym i natywnym trybem nagrywamia jest tryb aps-c (s35).
Jak mówię ja bym wziął stałke ale to jestem ja ¯\_(ツ)_/¯