Aktywne Wpisy
Wiskoler_double +19
#szczecin
Szczecin ładny jest, trzeba tylko poszukać. Zdjęcie zrobione aparatem Fed 5 C, czarnobiałej fotografii czar.
Szczecin ładny jest, trzeba tylko poszukać. Zdjęcie zrobione aparatem Fed 5 C, czarnobiałej fotografii czar.
stormi +48
dlaczego ludzie, ktorzy sami nienawidza pracowac, jak uslysza, ze ja nie pracuje to mi gadaja jakies teksty ALE PRZECIEZ KAZDY POWINIEN PRACOWAC, TAK TO JEST NUDNO!!!!! no nuda w chj, o wiele lepiej bym sie bawila caly dzien w pracy
Mam działalność gospodarczą, pracuje B2B w IT i zakładam jakiś podobny scenariusz dla przeciętnego Kowalskiego. Praca jako kierowca taxi mnie nie interesuje ale z tego co widzę to ta branża wreszcie zmienia się w dobrą stronę. Ustawa mówi o możliwości zastąpienia taksometru przez aplikację. Uzyskanie licencji to 320 złotych bez kompletnie zbędnego kursu z topografii. Wszystko staje się łatwiejsze. Wymóg działalności gospodarczej będzie pewnie dla wielu problemem, chociaż przy etacie koszty nie są duże. Mówię o pierwotnym założeniu "społecznościowego taxi" - czyli nietraktowanie tego jak etat tylko współdzielenie samochodu. Bardzo ciekawa zmiana, będzie można zrobić licencję i przy wolnym czasie można współdzielić samochód. Nawet ja czasami lubię bez sensu pojeździć samochodem wieczorami, przynajmniej ktoś ma możliwość jakiegoś zwrotu kosztów. Nie wiem o co walczyli taksówkarze ale pewnie największym problemem dla "kierowców appek" był taksometr. Ciekawa zmiana która pokrywa się z koncepcją współdzielenia samochodu.
Komentarz usunięty przez autora
@devcoder: Raczej wypowiadaj się w własnym imieniu. Czemu mówisz o jakiś przejściu na taryfę, to tylko współdzielenie w wolnym czasie - mam znajomych w polsce którzy potrafią wyjechać sobie wieczorami i jeździć bez sensu samochodem, dla przyjemności, zabawy. Ich zarobki w IT są bardzo dobre. Mogę się założyć że chętnie by sobie pojeździli w taki sposób. Coś tam zarobią ale to
Według tego co napisałeś, ja jestem właśnie takim "nikim", bo cieszę się mogąc pojeździć z ludźmi, pogadać i spędzić parę godzin w roli kierowcy. A zarobki mam wystarczająco dobre, żeby nie musieć tego robić, więc i Twój kolejny argument się sypie. Świat jest
@selenita66: Dokładnie do tego nawiązuje - myślę że podobnych ludzi jest więcej, czemu mają nie mieć możliwości realizacji tak swojego czasu legalnie. Pierwotne założenie ubera to współdzielenie samochodu a nie
Komentarz usunięty przez autora
@devcoder: No oczywiście taki jest cel współdzielenia - może kiedyś tak będzie. Czyli zero licencji, zero wymaganej działalności gospodarczej. Wtedy założenie będzie spełnione. Zakładasz konto, kiedy chcesz jedziesz. Po stronie operatora wszystkie rozliczenia podatkowe i prawne.