Wpis z mikrobloga

@13ooK: No wyobraź sobie, że wychodzi nowa gra i nie musisz nowej karty kupować, kompa modernizować, pobierać tej gry, aktualizować sterowników i kombinować żeby super działała. Masz kurde po 5 sekundach odrazu gierkę w pełnej jakości na każdym komputerze czy telefonie. No bajka
@jabolsy: ciekawostka która będzie grzała portale gamingowo/technologiczne przez max 2 miesiące
W laboratoryjnym środowisku sieciowym może to i działa, ale zobaczysz co będzie w praktyce :/
Kibicuję im, ale wątpię żeby to zmieniło świat gamingu
@lenovo99: No niestety już nie raz się przekonaliśmy, że jak jest HYPE na jakąś gre i wchodzi do sprzedaży to serwery często nie wyrabiały, ale co jak co Google ma potencjał do zrobienia tego dobrze. Oni mają takie serwery, że uciągną wszystko. No i teraz jeszcze przedstawili swoich partnerów.. to ma potencjał
@lenovo99: Wszystko kwestia tego czy pozwolą na MODY i to jakoś fajnie ogarnią. Bo to głównie jest magia grania na komputerze swoim. Kolejna sprawa to własna biblioteka gier. Obstawiam, że zrobią subskrybcje miesięczną bo to teraz modna metoda sprzedawania produktów, ale ciekawi mnie co będzie się zawierało w tej subskrybcji. Czy dostęp do nowych tytułów będzie dodatkowo płatny i co ze starymi tytułami. Czy będą tylko nowe pakować czy też stare.
@Psychopathy_Red: A podaj mi przykłady jakieś kiedy ktoś to próbował rozwinąć bardziej? Stworzył własne rozwiązania serwerowe i zaanażował w to największe marki. Zrobił narzędzia dla deweloperów pozwalające na tworzenie gier na to rozwiązanie. Tak się składa, że Windows to ból dla wszystkich twórców gier bo muszą sie dopasować to pierdyliarda różnych rozwiązań. Dlatego na konsole im się łatwiej coś tworzy. Tutaj mamy taką jebitną dużą konsolę która się nazywa Data Center.
@jabolsy: Jeśli rozwiążą problem tego, że podobno granie w FPS, wyścigi czy inne gry akcji, w których liczy się tempo i zręczność, to może i coś z tego będzie. W przeciwnym razie nie wróżę im sukcesu, bo najpopularniejsze gry na świecie (Fortnite, League of Legends, CS: GO) opierają się właśnie na tym i każde dodatkowe opóźnienie rodzi duże problemy.

A gry, które oglądają na YT dzieciaki, to uciągnie byle gówniany komputer
@Psychopathy_Red: Myślę, że zdają sobie z tego sprawę bo sporo osób o tym już pisało, a co jak co ale u nich są spece od badania rynku. Poza tym google ma własne serwery dyski i gigantyczną moc obliczeniową. Były już pierwsze testy tego na Google Stream i Ci co testowali byli zaskoczeni że nie było żadnych opóźnień.
Nie wiadomo tylko jak to będzie działało na naszych łączach. Pewnie do Polski to