Wpis z mikrobloga

Lubie fotografować, czasem robię portrety koleżance i chciałbym pójść dalej, zarabiać fotografując. Niestety nie mam na tyle doświadczenia i sprzętu żeby z czystym sercem oferować swoje usługi. Mimo że widziałem fotografów utrzymujących się z tego robiących patologicznie słabe zdjęcia.

Zastanawiam się czy jest sens wysłać mejla z propozycją pomocy przy zleceniach jako drugi fotograf do lokalnych fotografów z przykładami swoich prac. Jak wy potraktowalibyście taką wiadomość?

#mojezdjecie dla uwagi. C600D + Helios 50mm / f2
#fotografia
Stemitor - Lubie fotografować, czasem robię portrety koleżance i chciałbym pójść dale...

źródło: comment_ylScTeGRvqJAMumYeMwyh4zejLjvn0ou.jpg

Pobierz
  • 26
@Stemitor fajne zdjęcie! A co do wpisu, mam dokładnie tak samo jak Ty. Zdjęcia lepsze niż innych z gatunku 'mam aparat jestem photography' ale uważam że to może być mało by brać za to pieniądze. Tobie polecam zakumplować się z jakimś fotografem, pomóc w plenerach itp. Wiele można się nauczyć obserwując jego pracę.
@Stemitor: chcesz ulepszyć warsztat? Masz tu kilka pomysłów na rozwój umiejętności:
1. Znajdź na fb "grupę wzajemnej adoracji" z Twojej okolicy, w Małopolsce jest to MASZ (Małopolskie Amatorskie Sesje Zdjęciowe) - raz na jakiś czas ktoś rzuca hasło i temat, zbierają się modelki i modele oraz fotopstryczki, jadą na plener i robią zdjęcia tematyczne mniej lub bardziej.
2. Załóż sobie konto na maxmodels.pl - tak to ten serwis z darmowymi zdjęciami
@wykopek_n: 1. Zapisane
2. Założone, będę tam wrzucał.
3. Sporo publikowałem na fb w grupach. Na początku sporo konstruktywnej krytyki, jednak doszedłem do poziomu gdzie moje foty nie wywołują żadnych emocji. Ani tych złych ani specjalnie dobrych. Ot - poprawne zdjęcia. I na tych grupach zero konstruktywnego feedbacku.
4. Teraz zamierzam kupić trochę sprzętu, na początek 50mm canona + lampa. Rozwalił mi sie jeden automatyczny obiektyw i w sumie mam teraz
Stemitor - @wykopek_n: 1. Zapisane