Wpis z mikrobloga

#pysznepl #pytanie

Brałem udział w akcji z kuponami "Pyszne z cydrem". Miałem kilka kuponów, kilka wykorzystałem, ale mam też zablokowany (bo wpisałem, ale nie powiodła mi się płatność, jak wróciłem to już był nieaktywny, więc użyłem kolejnego).

Słyszałem, że jak napisze się do Pyszne, to odblokowują takie kody. Mam im po prostu wysłać zablokowany kod? I na którego emaila? Na zwykły kontakt@pyszne.pl czy na kontakt@pysznezcydrem.pl (z tego drugiego przychodziły mi kody)?
  • 5
  • Odpowiedz
@mk321: swoją droga ostatnio zaczęło mi wywalać płatność przez co kody blokuje ( ͡° ʖ̯ ͡°) niby to się dzieje już na stronie PayU ale pyszne to jest na reke bo kupie bez
  • Odpowiedz
@kubsle: mi raz zablokowało, bo niechcący coś kliknąłem na telefonie. A drugi raz zablokowało, bo aplikacja w telefonie się zawiesiła.

Słabe to, że wymuszają używanie aplikacji. Jak zamawiałem na komputerze, to nigdy mi się nie zablokowało.

Z samym PayU nie mam problemów. Wcześniej płaciłem przelewem, teraz Blikiem.
  • Odpowiedz