Wpis z mikrobloga

@dante60-3: Wow, dzięki za info bo nie wiedziałem o tym.

Kingsbane dostał ostro nerfa, bo jednak ten lifesteal był kapitalny. Sam grałem tym deckiem i w legendzie też jak mi się nudziło pod koniec sezonu wiem co mówię...
Druidowi zniszczyli rampę, też potężny cios a lubilem malygos druta..
Shudderwock szamanowi też #!$%@? ostro. Też robiłem to #!$%@?ące combo na ladderze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odd palek powinien
@dante60-3:

Piękne nerfy, gdyby nie fakt, że jest pewna klasa, która jest jedną z najsilniejszych, a nie oberwała żadnym nerfem. Blizzard szykuje nam Hunterstone. Jedyne co trzymało Huntera przed zalaniem całego ladderu był Odd Paladyn. No cóż nawet ten rak pełnił pożyteczną funkcję w mecie.

Ja i tak gram tylko Quest Roguem i APM Priestem. Plus grania tier 2/3 deckami jest taki, że nie trzeba się martwić nerfami.
@dante60-3:
Druid został zgwałcony. I to ostro. Szkoda, że zamiast ruszyć karty, które były tymczasowym problemem (spreading plague, ui, tony armora), to zabrali się za pewnym stopniu core druida - rampę.
Odd pal - strata lvl upa odbije się na win ratio, ale nadal będzie mocny.
Saronite - hard nerf dla shudderwocka, soft nerf dla keleseth decków - ich mechanizm obronny stanie się trochę słabszy.
Leeching Poison - I bardzo k**wa
źródło: comment_X1g70IDvA5rvfnRdiX5XBFXEQA3Y7g9k.jpg
@dante60-3:

Wild Growth powinien zostać bez zmian
Nerf dla Nourish ok
Level Up - zabicie archetypu jest idiotyczne - nie mogli zrobić z tego 7ki? Wciąż by grało, wciąż byłoby mocne, ale i możnaby po drugiej stronie dłużej zbierać się na odpowiedź i nie dałoby się zagrać dwóch na raz..
Saronite - znerfiony chyba tylko po to żeby nie musieli ruszać jakiejś legendy...
Leeching poison - nerf na Kingsbane był potrzebny,