Wpis z mikrobloga

Mirki, jestem laikiem w #vape #epapierosy ale lubię sobie czasem puścić dymka. Szukam jakiegoś w miarę dobrego fajka, nie musi to być jakaś lokomotywa. Ostatnio naciąłem się na iJusta 2 i jak paliło się go fajnie, to tak jak przy większości tego gówna robiły się jakieś #!$%@? zwarcia, aż w końcu padło gniazdo zasilania. Polecicie coś fajnego, niezbyt mocnego ale nie psującego się po paru tygodniach? #zakupy #vapowanie
  • 24
  • Odpowiedz
@Stragan: przecież masz internet - czytaj :) badań na ten temat jest od groma...

Co prawda za krotko jest ten efajek na rynku żeby sprawdzić dokładnie jak bardzo się tym ludzie trują i jak bardzo zły ma wpływ na płuca, ale już teraz wyciągają takie wnioski...

Z resztą na własnym przykładzie - paliłam 12 lat, stwierdziłam że się przerzuce na E i normalnie mnie dusiło... Nie dałam rady się tym "dymem"
  • Odpowiedz
@wow no właśnie badań na ten temat nie ma wcale ale jeżeli uważasz inaczej to poproszę o kilka linków. ;)

To że ciebie dusiło to ma być jakiś dowód na coś czy jak?
  • Odpowiedz
@wow: No a u mnie zupełnie odwrotnie - paliłem długo analogi, przerzuciłem się na efajkę i czuję się dużo zdrowiej. Niestety popsuł się #!$%@? więc na krótko wróciłem do zwykłych bo zaczęło brakować nikotyny i jak go teraz biorę do ust to aż mnie skręca jak ja mogłem to obrzydlistwo tyle jarać :D
  • Odpowiedz
@wow pisanie komuś że palenie papierosów jest od czegokolwiek lepsze to jak namawianie do samobójstwa. Widzę że wiedzy na ten temat nie masz żadnej, czerpiesz ją jedynie z wątpliwych artykułów w internecie ale oczywiście trzeba się wypowiedzieć bo ktoś powiedział że te efajki to są gorsze od zwykłych!!! Później się dziwić że mamy antyszczepionkowców i fanów zięby, masakra.
  • Odpowiedz
@wow: ja chętnie. Tam nawet abstrakt jest ucięty i nic na temat tej pracy nie wiem bez płacenia, ale już w drugim zdaniu masz napisane ze są lepsze od zwykłych fajek a piszesz wyżej ze lepiej zapalić zwykłego. No to jak to jest?