Wpis z mikrobloga

#motoryzacja
mirki, moje autko ucierpiało na parkingu, pewna pani mnie stuknęła wyjeżdżając. Spisane oświadczenie itp. teraz dzwoni ubezpieczyciel i proponuje 670 zł, szczerze nie wiem czy to dużo czy mało, dlatego chciałbym Was zapytać, bo nie mam doświadczenia w tej kwestii. W poniedziałek mogę też podjechać do aso i zapytać o usługę. Dodam jeszcze, że zderzak był wgnieciony i odbił, bo to plastik, ale nadal widać miejsca w którym był wgnieciony.
Krzy_sztof - #motoryzacja
mirki, moje autko ucierpiało na parkingu, pewna pani mnie ...

źródło: comment_v2s4dhS2gtDJeOQQVjlsgccgArAuO85l.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
@Krzy_sztof: Za 670 spokojnie naprawisz zderzak. Trzeba go naprawić i polakierować. Jaki będzie efekt końcowym, nie wiem. W każdym razie jesli pojedziesz do ASO to mogą to samo zaproponować
  • Odpowiedz
@ImReally: nie chce zarobić na szkodzie, chce, żeby uczciwie mi to wycenili, dlatego zadałem pytanie bo jest duze prawdopodobieństwo, że ktoś jest obeznany w tym.
@adgebworthy: w poniedziałek bedą dzwonić jeszcze raz, pojadę do aso i się dowiem ile za to by wzieli i wtedy powiem w ubezpieczalni ile chce.
  • Odpowiedz
@Krzy_sztof: mało, przynajmniej 2k, postrasz ich troche że oddasz sprawę do jakiejś kancelarii. Czemu tak pisze? bo kumplowi pod biedrą w Insigni też proponowali grosze, a lakiernik 3x tyle chciał i musiał się z nimi targować.
  • Odpowiedz
@sicknature: ja tylko podałem kwotę, ale walcz dalej bo za takie błachostki ASO czy lakiernik biorą najwięcej, dla ciebie to jest pikuś, a dla nich dobranie koloru, wyrównanie aktualnej powierzchni itd, znam to bo mam teścia mechanika i do niech lakiernik przyjeżdża to mówi że nie raz jest lepiej pomalować cały element np: błotnik, niż bawić się w docieranie itp. U ciebie na szczęście wygląda to do wykonania, ale 670zł to
  • Odpowiedz
@Krzy_sztof: Naprawa tego to jakieś 500-700zł